Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης
Η μετάβαση στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, φαίνεται πως είναι η κατάλληλη περίοδος για τη Mercedes ώστε να προχωρήσει το νέο της επιχειρηματικό πλάνο. Όπως όλα δείχνουν η εταιρία με το αστέρι, θα μειώσει την γκάμα της, αφαιρώντας μερικά από τα μικρά της μοντέλα καθώς σταδιακά ο στόχος της δεν θα είναι ο όγκος των πωλήσεων, αλλά το μεγαλύτερο δυνατό κέρδος από κάθε μία πώληση.
Παράλληλα η Mercedes-Benz θα λανσάρει την υπερπολυτελή υπο-μάρκα Mythos Series που θα βρίσκεται πάνω από τα ήδη πολυτελή Maybach. Κατά την ενημέρωση της στρατηγικής στο συνέδριο Economics of Desire, η αυτοκινητοβιομηχανία έδειξε μια εικόνα ενός SL Speedster ως μελλοντικού μοντέλου από τη νέα μάρκα.
H εταιρία θέλει να αυξήσει τις πωλήσεις των μεγάλων της μοντέλων κατά περίπου 60% έως το 2026 σε σύγκριση με το 2019.