Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Ο Νίκο Ρόσμπεργκ έχει αποδείξει, αν μη τι άλλο, κατά τη διάρκεια της καριέρας του ότι είναι ικανός οδηγός. Ωστόσο σύμφωνα με την Mercedes, o πρωταθλητής της Formula 1 το 2016, δεν έχει τα «ειδικά προσόντα» για να οδηγήσει το ηλεκτρικό concept EQXX των 241 ίππων.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το συγκεκριμένο Concept Vision EQXX είναι το τελευταίο ηλεκτρικό δημιούργημα της Mercedes το οποίο αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την AMG Petronas F1 και κατάφερε μέσω της μπαταρίας 100kWh, του αεροδυναμικού σχήματος του, αλλά και του ηλιακού πάνελ, να διανύσει 1.008χλμ. με μία μόλις φόρτιση.

Μάλλον επειδή το συγκεκριμένο one of a kind σύνολο έχει αποκλειστικό στόχο να πάει μακριά, και όχι γρήγορα, είναι λογικό η Mercedes να θέλει μόνο συγκεκριμένους ανθρώπους πίσω από το τιμόνι της. Αυτό σήμαινε ότι ακόμη και ο πρώην οδηγός της F1 έπρεπε να παραχωρήσει τη θέση του οδηγού στον Boris, έναν από τους μηχανικούς R&D της αυτοκινητοβιομηχανίας, με τον οποίο ο Rosberg είναι εντυπωσιασμένος, λέγοντας ότι έκανε εξαιρετική δουλειά.

Σχετικά με το αυτοκίνητο, ο Rosberg δήλωσε πως το νιώθει εξαιρετικά ελαφρύ, ενώ όταν ζήτησε από τον οδηγό να του κάνει μία επίδειξη της επιτάχυνσης του, εντυπωσιάστηκε ακόμα περισσότερο. Μπορεί τα 241 άλογα να μην ακούγονται πολλά, όμως σε ένα τόσο ελαφρύ σύνολο, που έχει ελάχιστη αντίσταση στον αέρα, τα νούμερα και η αίσθηση είναι διαφορετικά. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Δείτε το βίντεο, ενώ στο 5:49 είναι το σημείο που ο οδηγός συνειδητοποιεί πως δεν θα το οδηγήσει ο ίδιος, αλλά θα κάτσει στη θέση του συνοδηγού.

 

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης