Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης
Η κυκλοφορία της McLaren Artura σημαδεύτηκε από αρκετές καθυστερήσεις και κωλυσιεργίες. Ήταν τέτοια τα προβλήματα, που η αυτοκινητοβιομηχανία αποκάλυψε ότι αναγκάστηκε να πουλήσει ορισμένα οχήματα από τη συλλογή της για να καλύψει τεχνικά ζητήματα που καθυστερούσαν τις παραδόσεις.
Το Bloomberg αναφέρει ότι η εταιρία κοινοποίησε την πώληση κατά τη διάρκεια της παρουσίασης των κερδών του τρίτου τριμήνου. Αν και αποκάλυψε λίγα, συμπεριλαμβανομένων των οχημάτων που αποτελούσαν μέρος της πώλησης, η McLaren είπε ότι ο αγοραστής ήταν το κρατικό επενδυτικό ταμείο του Μπαχρέιν, η Mumtalakat Holding Co.
Εκτός από την αναβολή της κυκλοφορίας λόγω της πανδημίας COVID-19, οι παραδόσεις στις ΗΠΑ αναβλήθηκαν τον Μάιο του 2021 λόγω προβλημάτων με τον προμηθευτή λογισμικού και στη συνέχεια, ξανά, τον Δεκέμβριο του 2021, λόγω της περιορισμένης προσφοράς τσιπ ημιαγωγών .
Δυστυχώς, η εταιρεία εξακολουθεί να αναζητά χρήματα καθώς, στην ενημέρωση κερδών του τρίτου τριμήνου, είπε ότι βρισκόταν σε «ενεργές συνομιλίες με όλους τους μετόχους σχετικά με την ανακεφαλαιοποίηση του ομίλου». Πράγματι, η McLaren ανέφερε ζημία 203 εκατομμυρίων λιρών (249 εκατομμύρια δολάρια) τους πρώτους εννέα μήνες του 2022.
Το plug-in υβριδικό supercar συνδυάζει έναν κινητήρα V6 3,0 λίτρων με έναν κινητήρα που περιέχεται εξ ολοκλήρου στο κιβώτιο ταχυτήτων. Μαζί, αποδίδουν 671 ίππους σε ένα αυτοκίνητο που ζυγίζει 1.497 κιλά. Οι τιμές ξεκινούν από 225.000