Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης
Στις 30 Ιανουαρίου, η Mazda θα γιορτάσει την 105η επέτειο της και «φοράει» τα καλά της, προβαίνοντας σε διάφορες ανανεώσεις. Μία από αυτές, είναι και το νέο λογότυπο της μάρκας, το οποίο έρχεται πιο απλοποιημένο ώστε να απεικονίζεται ομορφότερα στις οθόνες των smartphones και laptops.
Είναι η πρώτη φορά που ανανεώνεται το λογότυπο της εταιρίας, εδώ και 28 χρόνια και για να σας λύσουμε την απορία, είναι εμπνευσμένο από έναν γλάρο με ανοιχτά τα φτερά του, τα οποία σχηματίζουν το γράμμα «M».
Ενώ η Mazda δεν έχει παρουσιάσει επίσημα το νέο έμβλημα ακόμα (τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης της εξακολουθούν να επιδεικνύουν το τρέχον σχέδιο), πολλά ιαπωνικά ειδησεογραφικά πρακτορεία, συμπεριλαμβανομένου του Nikkei, επιβεβαιώνουν ότι η αλλαγή θα γίνει.
Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία ιδρύθηκε στις 30 Ιανουαρίου 1920 ως κατασκευαστής φελού. Όμως το πρώτο της όχημα, ένα τρίτροχο φορτηγό, το παρήγαγε το 1931, ενώ το πρώτο της επιβατικό αυτοκίνητο, το Mazda R360 Coupe, ήρθε το 1960. Τελευταία φορά που η Mazda «πείραξε» το λογότυπο της, ήταν το 1997.
Σχεδόν όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες απλοποιούν τα λογότυπα τους
Ο επανασχεδιασμός της Mazda θα μπορούσε να πει κανείς πως είναι μέρος μιας ευρύτερης τάσης της αυτοκινητοβιομηχανίας στα απλοποιημένα λογότυπα. Αρκετές φίρμες έχουν υιοθετήσει απλοποιημένες εκδόσεις των εμβλημάτων τους τα τελευταία χρόνια, συμπεριλαμβανομένων των VW, Audi, Mini, Volvo, Lotus, Citroen, Renault, Nissan, Lancia, Lamborghini, Aston Martin, και Jaguar.
Μένει να δούμε πότε το νέο έμβλημα της Mazda θα εφαρμοστεί σε μελλοντικά μοντέλα παραγωγής.