Tο κλασικό παιχνίδι με κάρτες UNOTM της Mattel θα αποκαλυφθεί για in-car gaming αύριο, 21/8, στην Κολωνία στα πλαίσια της gamescom 2024, της μεγαλύτερης έκθεσης βιντεοπαιχνιδιών στον κόσμο. Αυτό ανακοίνωσαν η Mattel, Inc. (Nasdaq: MAT), η AirConsole και το BMW Group.
Οι επισκέπτες του περιπτέρου της AirConsole (Hall 10.1, Stand B028 – C029) θα είναι οι πρώτοι που θα ζήσουν την εμπειρία του UNO Car Party! στη νέα BMW X3, η οποία προσαρμόζει το κορυφαίο παιχνίδι καρτών στον κόσμο για in-car gaming. Το παιχνίδι θα είναι διαθέσιμο μετά από ασύρματη ενημέρωση μέσω της πλατφόρμας της AirConsole σε πάνω από 500.000 οχήματα BMW και MINI στις 21 Αυγούστου.
«Συνεχίζουμε να αυξάνουμε την αξία της συνολικής ψηφιακής εμπειρίας για τους πελάτες μας», δήλωσε ο Stephan Durach, Ανώτερος Αντιπρόεδρος, BMW Group Development Connected Company & Technical Operations. «Οι συνεργάτες μας, AirConsole και Mattel, βοηθούν να γίνει το in-car gaming μία νέα κοινωνική εμπειρία και είμαι ενθουσιασμένος που προσφέρουμε ένα αγαπημένο οικογενειακό παιχνίδι όπως το UNO για αυτή τη συναρπαστική καινοτομία».
Η Mattel, η AirConsole και το BMW Group μετέτρεψαν το UNO σε ένα συνδεδεμένο παιχνίδι που μπορεί να αναπαραχθεί σε ένα ολοκαίνουργιο περιβάλλον: το αυτοκίνητο. Είτε μια οικογένεια ξεκουράζεται κατά την διάρκεια ενός road trip είτε μια παρέα φίλων σταματά το ταξίδι προκειμένου να αποφασίσει την επόμενη κίνησή της, οι οδηγοί μπορούν μέσω του μοναδικού συστήματος ελέγχου του παιχνιδιού της AirConsole να συνδέσουν οποιονδήποτε επιβάτη στο παιχνίδι χρησιμοποιώντας την προσωπική του συσκευή. Μέχρι και τέσσερις παίκτες μπορούν να συμμετέχουν σε ένα παιχνίδι που ενώνει τους ανθρώπους χωρίς τον περιορισμό της γλώσσας ή της κουλτούρας. Τα οχήματα πρέπει να είναι σταθμευμένα για να είναι δυνατή η λειτουργία του παιχνιδιού.
Ο Anthony Cliquot, CEO της AirConsole είπε σχετικά:
«Το UNO αναδεικνύει με όμορφο τρόπο τα δυνατά σημεία του AirConsole με ένα παιχνίδι προσβάσιμο σε όλους, μια ειδική ενσωμάτωση στο hardware του αυτοκινήτου και μία εμπειρία gameplay που ελέγχεται από το τηλέφωνο. Κάθε παίκτης μπορεί να βλέπει κρυφά τις δικές του κάρτες στο τηλέφωνό του ενώ παίζει στο σύστημα infotainment του αυτοκινήτου. Αυτή είναι μια εμπειρία που θα ήταν αδύνατο να επιτευχθεί χρησιμοποιώντας μόνο χειρισμό μέσω οθόνης αφής ή bluetooth στο σύστημα infotainment».
H Erika Winterholler, επικεφαλής Business Development, Digital Gaming της Mattel δήλωσε:
«Το UNO είναι τέλειο για in-car gaming, επειδή είναι ιδιαίτερα ελκυστικό και φέρνει τους ανθρώπους κοντά. Οι απλοί κανόνες του μαθαίνονται εύκολα και είναι ατελείωτα συναρπαστικοί, καθιστώντας το ιδανικό τόσο για σύντομες στάσεις όσο και για πολύωρες συνεδρίες παιχνιδιών. Ο κοινωνικός χαρακτήρας του UNO μετατρέπει κάθε ταξίδι σε μια διασκεδαστική εμπειρία και είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι που θα μεταφέρουμε αυτό το πνεύμα στους καταναλωτές με έναν καινοτόμο τρόπο με τους συνεργάτες μας στην BMW και την AirConsole».
Από το 2022, η συνεργασία μεταξύ του BMW Group και της AirConsole είναι πρωτοποριακή στο in-car gaming, προσφέροντας διαισθητικό και καινοτόμο gameplay στα οχήματα BMW μέσω της πλατφόρμας AirConsole. Η γκάμα παιχνιδιών έχει αυξηθεί από την εισαγωγή του AirConsole, με δημοφιλή παιχνίδια όπως το «Ποιος θέλει να γίνει εκατομμυριούχος;», το οποίο ξεκίνησε ως παγκόσμια in-car πρεμιέρα μέσα στο πλαίσιο της συνεργασίας μεταξύ των Sony Pictures Television, BMW Group και AirConsole. Το AirConsole είναι διαθέσιμο στα τρέχοντα μοντέλα που διαθέτουν το λειτουργικό σύστημα BMW / MINI Operating System 9 σε συνδυασμό με τα BMW Digital Premium / MINI Connected Package και με το λειτουργικό σύστημα BMW Operating System 8.5 σε συνδυασμό με το BMW ConnectedDrive Professional.
Τις τελευταίες πέντε δεκαετίες, το UNO έχει διατηρήσει την κληρονομιά του ως ένα απρόβλεπτα διασκεδαστικό παιχνίδι, με έντονο ανταγωνισμό και συμμετοχικότητα. Το UNO συνεχίζει να εκπλήσσει και να ενθουσιάζει τους οπαδούς του μέσω καινοτόμων προσφορών που περιλαμβάνουν από κορυφαία φυσικά προϊόντα, παιχνίδια για κινητά, live gaming εκδηλώσεις και premium συλλογικά card games, έως συμμετοχικό gameplay μέσω προϊόντων όπως το UNO Braille και πολιτιστικά συναφή προϊόντα – από memes UNO που έχουν δημιουργήσει οπαδοί μέχρι τη σειρά UNO Artiste με έργα καλλιτεχνών του χθες και του σήμερα.