Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Ο χρόνος επιτάχυνσης από 0 στα 100χλμ./ώρα σε λιγότερο από 2,8 δευτερόλεπτα σημαίνει ότι η Lotus Emeya είναι αναμφισβήτητα ένα γρήγορο αυτοκίνητο. Αλλά η επιτάχυνση δεν είναι το μόνο που κάνει γρήγορα. Μία Emeya νίκησε σε έναν διαγωνισμό φόρτισης, γεμίζοντας την μπαταρία των 102 kWh από το 10-80% σε μόλις 14 λεπτά.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Συνδεδεμένο σε φορτιστή συνεχούς ρεύματος 400 kW, το τετράθυρο coupe-sedan κατέγραψε μέγιστη ταχύτητα φόρτισης 402 kW, σύμφωνα με την ομάδα P3, και μέση ταχύτητα φόρτισης 331 kW.

Εκτός από τη Lotus, η ομάδα δοκιμών P3, δοκίμασε τα XPeng G9 RWD Long Range, Kia EV9 RWD, Hyundai Ioniq 6 RWD, Nio ET5 Touring Long Range, Mercedes EQS 450+, Genesis G80 Electrified, BMW i7 eDrive50, Tesla Model Y RWD Long Range και BYD Atto 3.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το γράφημα δείχνει πως τα αυτοκίνητα του ομίλου Hyundai έχουν πολύ διαφορετικές καμπύλες φόρτισης. Παράλληλα, μέχρι το 75 τοις εκατό πλήρους φόρτισης, το χάσμα του ρυθμού φόρτισης μεταξύ της Lotus και των άλλων αυτοκινήτων έχει κλείσει, αλλά εξακολουθεί να είναι το ταχύτερο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αντίθετα, το XPeng, το οποίο ξεκινάει δυναμικά, υπολείπεται όλων των άλλων, εκτός από το αργό BYD Atto 3 στα μισά της φόρτισης, μετατρέποντας την μέγιστη ισχύ των 320 kW σε μέσο όρο 233 kW, αν και ανακάμπτει καθώς η μπαταρία πλησιάζει στο 80%.

Ο γρήγορος ρυθμός φόρτισης της Emeya, της επιτρέπει να προσθέσει έως και 310 χλμ. αυτονομίας σε μόλις 10 λεπτά, αν και αυτό ισχύει μόνο αν είναι συνδεδεμένο με έναν υπερ-ταχyφορτιστή 400 kW, κάτι που δεν είναι τόσο συνηθισμένο.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης