Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Όπως έχει γίνει γνωστό, ο κολοσσιαίος Όμιλος Stellantis έχει θέσει ως μία από τις βασικές της προτεραιότητες την αναγέννηση της Lancia. Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα από το 2024 η Lancia επιστρέφει σε όλες τις αγορές της Ευρώπης με μία νέα Ypsilon, ενώ αργότερα θα κυκλοφορήσει και νέα ηλεκτρικά μοντέλα, τόσο SUV όσο και hatchback. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο CEO της φίρμας Luca Napolitano ανέφερε πως πλέον ο στόχος της εταιρίας δεν είναι ο μεγάλος όγκος πωλήσεων αλλά η αυξημένη κερδοφορία.  Η εταιρία θα μπει δυναμικά και προετοιμασμένη στον κόσμο της ηλεκτροκίνησης με στόχο το 50% των πωλήσεων της να γίνονται εκτός Ιταλίας, ενώ ο Napolitano ανέφερε χαρακτηριστικά πως η Lancia δεν θα κοντράρει τη Mercedes αλλά θα την χρησιμοποιήσει ως παράδειγμα για την δική της, παρόμοια, κατεύθυνση.

Η νέα στρατηγική του 10ετούς πλάνου στοχεύει σε 100 σημεία πώλησης σε ολόκληρη της Ευρώπη (σε περισσότερες από 60 πόλεις), αλλά και σε μία ακόμα ευκολότερη διαδικασία αγοράς αυτοκινήτου. Χαρακτηριστικά είναι τα λόγια του CEO που αναφέρει πως θέλει να αγοράζει αυτοκίνητο με μόλις τρία κλικ.

Η ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία πλέον με τις τεράστιες πλάτες του Ομίλου Stellantis ετοιμάζει την πλήρη επιστροφή της. Πρώτα το 2024 η νέα Ypsilon που θα είναι και το τελευταίο μοντέλο με κινητήρα εσωτερικής καύσης, και ανά δύο χρόνια θα παρουσιάζεται ένα νέο και αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η νέα και σχεδόν premium αύρα που θέλει να αποκτήσει η Lancia φαίνεται να είναι ένα στοίχημα που πιστεύουν οι Ιταλοί και όλοι αναμένουν το πρώτο μοντέλο που θα είναι και το πιο χαρακτηριστικό δείγμα γραφής. 

Ο CEO Luca Napolitano το δήλωσε ξεκάθαρα: «Θα το κάνουμε όπως η Mercedes».Εσείς τι πιστεύετε; Υπάρχει χώρος στην Ευρώπη για μία αναγεννημένη Lancia υπό νέο πρίσμα τιμών και παροχών;

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης