Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Οι μάρκες των υπεραυτοκινήτων λατρεύουν να πανηγυρίζουν για το πόσα δευτερόλεπτα πιο γρήγορο είναι το νέο τους μοντέλο από το προηγούμενο. Όμως όλοι αυτοί οι χρόνοι σημειώνονται από επαγγελματίες οδηγούς με υπεράνθρωπες ικανότητες στο τιμόνι, ανθρώπους ικανούς να πιέσουν ένα αυτοκίνητο πολύ περισσότερο από ό,τι θα έκανε ένας κανονικός οδηγός.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η Lamborghini χρησιμοποιεί τώρα συνηθισμένους (και νέους) οδηγούς για να βελτιώσει τις ρυθμίσεις του πλαισίου της.

«Έχουμε τρία επίπεδα οδηγών που καθορίζουν τους χρόνους γύρου κατά τη διάρκεια της εξέλιξης του αυτοκινήτου», δήλωσε ο επικεφαλής τεχνικός διευθυντής της Lamborghini, Rouven Mohr, κατά τη διάρκεια της βρετανικής Lamborghini Day το περασμένο Σαββατοκύριακο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Έχουμε επαγγελματίες οδηγούς αγώνων, τους δικούς μας μηχανικούς και στη συνέχεια έχουμε κανονικούς οδηγούς. Αν η διαφορά στο χρόνο γύρου μεταξύ των οδηγών είναι πολύ μεγάλη, θα ρίξουμε άλλη μια ματιά στη ρύθμιση του πλαισίου για να βεβαιωθούμε ότι το αυτοκίνητο θα είναι διασκεδαστικό για τους απλούς οδηγούς».

Ο Rouven Mohr συνέχισε λέγοντας” «Θα προτιμούσα να φτιάξω ένα σύνολο το οποίο θα στερήσει λίγα δευτ. από το χρόνο ενός επαγγελματία οδηγού, για να κάνω έναν συνηθισμένο οδηγό να πηγαίνει πιο γρήγορα και να διασκεδάζει περισσότερο, χωρίς δεύτερη σκέψη”.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης