Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης
Η Lamborghini τιμά τους υπέροχους ατμοσφαιρικούς (και όχι υβριδικούς) V12 κινητήρες και θυμάται την υπέροχη Diablo. Ένα αυτοκίνητο που ο ερχομός του άλλαξε την ιστορία τόσο της συγκεκριμένης αυτοκινητοβιομηχανίας, όσο και της κατηγορίας των supercars.
Το νέο κιβώτιο ήταν σε θέση να στείλει το 20% της ισχύος στους μπροστινούς τροχούς, δίνοντας στο σύνολο νέα επίπεδα πρόσφυσης, σε μία εποχή όπου συστήματα ελέγχου ευστάθειας δεν ήταν συνηθισμένα.
Το μοντέλο κατασκευάστηκε και κυκλοφόρησε όσο η Lamborghini ανήκε στην Chrysler, ενώ μέχρι το τέλος της δεκαετίας του 1990, η Volkswagen κρατούσε τα κλειδιά για τα κεντρικά γραφεία της Sant’Agata. Το πρώτο μοντέλο υπό την ομπρέλα της VW ήταν η Murcielago του 2002, ενώ παράλληλα για μία δεκαετία η Diablo ήταν αυτή που έφερνε τα λεφτά στα ταμεία.
Σήμερα, μία απλή έκδοση της Diablo κοστολογείται στα 180.000 ευρώ, ενώ οι πιο ιδιαίτερες SV και VT από 300.000 έως και 350.000.