Του Λουκά Παπαλάμπρου

Δεν πέρασαν λίγες ώρες από τη διαρροή των πρώτων φωτογραφιών και η βαυαρική φίρμα αποκάλυψε επίσημα τη νέα γενιά του εντυπωσιακού μεγάλου SUV, δίνοντας στη δημοσιότητα τα βασικά τεχνικά χαρακτηριστικά.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η καινούργια X5 στοχεύει κατευθείαν στην κορυφή. Είναι η καλύτερη που κατασκευάστηκε ποτέ, η πιο ολοκληρωμένη και προηγμένη τεχνολογικά. Το αυτοκίνητο δεν έχει να ζηλέψει το παραμικρό, προσφέροντας στον ιδιοκτήτη του οτιδήποτε επιθυμεί.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πατάει στην ίδια πλατφόρμα με τη Σειρά 7 (CLAR Cluster Architecture), έχοντας μήκος 4.922 χλστ., πλάτος 2.005 χλστ. και ύψος 1.745 χλστ. Παρά τις αυξημένες διαστάσεις σε σχέση με την απερχόμενη Χ5, το βάρος έχει μειωθεί κατά 200 κιλά, χάρη στη χρήση ελαφρών υλικών κατασκευής.

Η αισθητική του μοντέλου ακολουθεί τα πρότυπα της μικρότερης X3, έχοντας περισσότερες καμπύλες γραμμές και σπορτίφ χαρακτηριστικά. Πλήρως αναβαθμισμένο είναι το εσωτερικό, με την BMW να αναφέρει ότι οι υποψήφιοι πελάτες μπορούν να παραγγείλουν το αυτοκίνητο και με επταθέσια διάταξη.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στην κεντρική κονσόλα δεσπόζουν οι τεράστιες οθόνες, διαστάσεων 12,3 ιντσών, του συστήματος πολυμέσων και του ψηφιακού πίνακα οργάνων. Η εταιρεία έχει προικίσει την X5 με τα πιο πρωτοποριακά συστήματα ενημέρωσης, ψυχαγωγίας και συνδεσιμότητας. Φυσικά, δεν λείπει η λειτουργία ημιαυτόνομης οδήγησης, καθώς και το προηγμένο ηχοσύστημα της Bowers & Wilkins.

Η ποιότητα κατασκευής της X5 κυμαίνεται στα υψηλότερα επίπεδα. Κάθε επιφάνεια καλύπτεται από τα καλύτερα δέρματα και υφάσματα, οι ραφές στα καθίσματα και στις πόρτες είναι υφασμένες με επιδεξιότητα, ενώ το σύστημα κλιματισμού με τα ειδικά φίλτρα προσφέρει σε κάθε επιβάτη ξεχωριστά άριστη ψύξη και θέρμανση. Η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ ανέρχεται στα 645 λίτρα, ωστόσο με τα καθίσματα αναδιπλωμένα εκτοξεύεται στα 1.860 λτ.

Για την κίνηση φροντίζουν δύο κινητήρες βενζίνης και ισάριθμοι diesel. Στη βάση της γκάμας είναι η έκδοση xDrive40i με τον εξακύλινδρο 3.0 biturbo των 340 ίππων και 450 Nm ροπής, με τον V8 4,4 twin-turbo απόδοσης 462 ίππων και 650 Νm ροπής να ακολουθεί. Ο τελευταίος δεν θα προσφέρεται όμως στην Ευρώπη.

Στους diesel συναντάμε τον τρίλιτρο των 265 ίππων και 620 Νm ροπής στην έκδοση xDrive30d και τον 3.0 quad-turbo της xDrive50d με τους 400 ίππους και τα 760 Νm ροπής. Όλα τα μοτέρ συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων και σύστημα τετρακίνησης.

Η κατασκευή της νέας X5 θα ξεκινήσει άμεσα στο εργοστάσιο του Spartanburg της Ν. Καρολίνας, με το λανσάρισμα στην αγορά να προγραμματίζεται για τον Νοέμβριο. Η κορυφαία έκδοση X5 M και η plug-in hybrid θα έρθουν το επόμενο έτος.

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης