Μετά τις επίσημες εικόνες από το εξωτερικό αμάξωμα της νέας γενιάς του supermini, η Hyundai αποκάλυψε το εσωτερικό του μοντέλου, καθώς και τους κινητήρες με τους οποίους τροφοδοτείται.

Η καμπίνα του νέου i20 είναι πιο μοντέρνα και σύγχρονη, με το μαλακό πλαστικό στις περισσότερες επιφάνειες του ταμπλό να προσδίδει premium αίσθηση. Χάρη στην αύξηση των διαστάσεων του αμαξώματος και του μεταξονίου, οι επιβάτες έχουν στη διάθεσή τους περισσότερους χώρους.

Πιο συγκεκριμένα, έχει αυξηθεί κατά 33 χλστ. ο χώρος για το κεφάλι, κατά 24 χλστ. για τα γόνατα και κατά 15 χλστ. για τους αγώνες. Στα πίσω καθίσματα μπορούν να φιλοξενηθούν τρεις ενήλικες μεσαίου αναστήματος. Ο εξοπλισμός είναι πλήρης, περιλαμβάνοντας  σύστημα πλοήγησης με οθόνη αφής 7 ιντσών, ανοιγόμενη πανοραμική ηλιοροφή, θερμαινόμενο τιμόνι και πολλά ακόμα.

Το πορτμπαγκάζ έχει χωρητικότητα 326 λίτρων που με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων αυξάνεται στα 1.042 λτ. Επίσης, υπάρχουν δύο μεγάλες θήκες ανάμεσα στα εμπρός καθίσματα, μια ποτηροθήκη για μπουκάλι 1,5 λίτρου στο πλάι των εμπρός θυρών και 1 λτ. στο πίσω. 

Η γκάμα των μηχανικών συνόλων απαρτίζεται από τρεις βενζινοκινητήρες και δύο πετρελαιοκινητήρες, όλοι προδιαγραφών Euro6. Ο 1.2 λίτρου βενζίνης προσφέρεται με 75 και 84 ίππους και συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο πέντε σχέσεων. Ο ισχυρότερος 1.4 λτ. αποδίδει 100 ίππους και συνδυάζεται με εξάρι μηχανικό ή αυτόματο τεσσάρων σχέσεων. Στους diesel, ο βασικός 1.1 λτ. αποδίδει 75 ίππους και ο 1.4 CRDi 90 ίππους.
    

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος