Στην ανανέωση όλων των εκθεσιακών χώρων που διατηρεί ανά τον κόσμο προχωρά η ιταλική φίρμα, προκειμένου να προσφέρει στους πελάτες μια νέα ολοκληρωμένη εμπειρία.
Η αναβάθμιση του διεθνούς δικτύου αντιπροσώπων θα γίνει σταδιακά, καθώς η Lamborghini διαθέτει περισσότερους από 130 επίσημους εισαγωγείς σε 50 χώρες. Οι εκθέσεις θα διαθέτουν νέα εταιρική ταυτότητα, ανανεωμένη εμφάνιση σε όλους τους εσωτερικούς χώρους και πιο φιλικό περιβάλλον.
Οι εκθέσεις θα σχεδιαστούν με βάση τις παραδοσιακές αξίες της εταιρείας, δίνοντας έμφαση στην επικοινωνία με τους πελάτες, την εξυπηρέτησή τους και τον τρόπο λειτουργίας. Όπως ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος της μάρκας, Stefano Domenicali, τόσο η Lamborghini, όσο και οι συνεργάτες επενδύουν στο μέλλον, οικοδομώντας μια σταθερή και αφοσιωμένη σχέση με τους κατόχους και τους νέους αγοραστές.
Η πρώτη αντιπροσωπεία που φέρει τα νέα σήματα και τη φιλοσοφία της Lamborghini είναι αυτή στο Bristol της Αγγλίας. Πρόκειται για τον νεότερο εκθεσιακό χώρο της μάρκας, ο οποίος έχει ειδικό χώρο φιλοξενίας για το Urus, το οποίο αναμένεται στις αγορές το 2018.
Οι σχεδιαστές έχουν δώσει έμφαση στη φωτεινότητα, το περιβάλλον και την ψηφιακή τεχνολογία. Ο ταύρος, το φημισμένο λογότυπο της Lamborghini συμπληρώνει το φόντο των εκθέσεων, με τις αίθουσες να χωρίζονται σε τμήματα, ώστε ο πελάτης να μπορεί να επιλέξει το μοντέλο που επιθυμεί, τα χρώματα, τις επενδύσεις και τα αξεσουάρ, διαμορφώνοντας όπως επιθυμεί το αυτοκίνητό του.
Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος