Το αυτοκίνητο του μέλλοντος, ένας άκρως φουτουριστικό και προηγμένο τεχνολογικά όχημα που κινείται αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια, παρουσίασε η γερμανική φίρμα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το Mission E, δεν θυμίζει σχεδιαστικά κανένα άλλο μοντέλο της Porsche, το αμάξωμα είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο, ανθρακονήματα και ατσάλι, βασίζεται πάνω σε μια ολοκαίνουργια πλατφόρμα που εξελίχθηκε αποκλειστικά γύρω από το ηλεκτρικό σύστημα του πρωτότυπου, με τις ζάντες 21 ιντσών εμπρός και 22΄΄ πίσω, να είναι επίσης από carbon.

H εικόνα του οχήματος είναι εντυπωσιακή, με τις έντονες καμπύλες του αμαξώματος, το χαμηλό ύψος (1,3μ.), τις τεράστιες εισαγωγές αέρα, τους προβολείς LED, το επιβλητικό πίσω τμήμα και το πλάτος, το οποίο είναι μεγαλύτερο ακόμα και από αυτό της Panamera, να κάνουν τη διαφορά.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι μηχανικοί της Porsche χρησιμοποίησαν όλη την τεχνογνωσία τους από την 918 Spyder και τα αγωνιστικά ηλεκτροκίνητα οχήματα για την εξέλιξη του powertrain του Mission E. Σε κάθε άξονα έχει τοποθετηθεί ένας ηλεκτροκινητήρας, με τη συνολική ισχύ να αγγίζει τους 600 ίππους. Η κίνηση μεταφέρεται και στους τέσσερις τροχούς, φέρει λειτουργία torque vectoring, με τα 0-100 να έρχονται σε 3,5 δευτερόλεπτα και την αυτονομία να φτάνει τα 500 χιλιόμετρα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πρωτοποριακό είναι και το σύστημα φόρτισης (turbo charging), καθώς μπορεί να φορτίσει τη μπαταρία σε ποσοστό 80% σε διάστημα 15 λεπτών, παρέχοντας αυτονομία 400 χλμ. Η καμπίνα είναι λιτή, με high tech εικόνα, περιλαμβάνοντας τέσσερα ανεξάρτητα καθίσματα,  ψηφιακές οθόνες στο ταμπλό και στην κεντρική κονσόλα, καθώς και οθόνη τεχνολογίας LED στον πίνακα οργάνων.

Όπως ανακοίνωσε η Porsche κατά τη διάρκεια της πρεμιέρας στην έκθεση της Φρανκφούρτης, στα τέλη της δεκαετίας θα δούμε την έκδοση παραγωγής του πρωτότυπου, αλλάζοντας τα δεδομένα στην κατηγορία των ηλεκτρικών supercar.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος  

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης