Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Η Ford Ευρώπης θέλει να γίνει 100 τοις εκατό ηλεκτρική μάρκα μέχρι το 2030, αλλά για να το πετύχει αυτό, θα μειώσει το εργατικό της δυναμικό. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι θα περικόψει μία στις εννέα θέσεις εργασίας στην Ευρώπη, αφαιρώντας 2.800 υπαλλήλους που εργάζονται επί του παρόντος στην ανάπτυξη προϊόντων και 1.000 υπαλλήλους από διοικητικές εργασίες τα επόμενα τρία χρόνια. Περίπου 2.300 θέσεις εργασίας θα μειωθούν στη Γερμανία, 1.300 στο Ηνωμένο Βασίλειο και άλλες 200 σε άλλα μέρη της Ευρώπης.

Η Ford είπε ότι η κίνηση αυτή στοχεύει στο να καταστήσει την εταιρεία πιο ευέλικτη και ικανή στο να καταπολεμήσει το αυξανόμενο κόστος και να είναι καλύτερα προσαρμοσμένη στη κατασκευή ηλεκτρικών οχημάτων που είναι λιγότερο περίπλοκα από τα παραδοσιακά αυτοκίνητα καύσης. Η εταιρεία θα διατηρήσει μια ομάδα 3.400 μηχανικών στην Ευρώπη, αλλά μεγάλο μέρος της δουλειάς της θα επικεντρωθεί στην προσαρμογή των τεχνολογιών που αναπτύχθηκαν στις ΗΠΑ για την ευρωπαϊκή αγορά.

«Είμαστε έτοιμοι να ανταγωνιστούμε και να κερδίσουμε στην Ευρώπη», δήλωσε ο Martin Sander, Γενικός Διευθυντής του ηλεκτρικού τμήματος Model e της Ford στην Ευρώπη. «Το πρώτο μας ηλεκτρικό επιβατικό όχημα ευρωπαϊκής κατασκευής παρουσιάζεται αυτή την άνοιξη και σίγουρα θα σας εντυπωσιάσει», είπε, αναφερόμενος στο SUV της Ford που θα κυκλοφορήσει αυτή την άνοιξη χρησιμοποιώντας την πλατφόρμα MEB από το Volkswagen ID.4.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στην ίδια τροχιά με την Ford όμως βρίσκονται και άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες που στον δρόμο προς τον πλήρη εξηλεκτρισμό είναι σχεδόν αναγκασμένες να αναδιαρθρώσουν το προσωπικό τους, καθώς τα EV απαιτούν νέες ειδικότητες και ακυρώνουν παλαιότερες.

Αυτό ήταν και το κύριο επιχείρημα του Σαλβίνι ο οποίος είχε εναντιωθεί ξεκάθαρα απέναντι στα πρότυπα ρύπων Euro7 και στην αποκλειστική επικράτηση των ηλεκτρικών οχημάτων στην Ε.Ε. Η ηλεκτροκίνηση φαίνεται ότι θα αλλάξει πολλά περισσότερα από τα ίδια τα αυτοκίνητα.  
 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης