Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Η Hyundai ανήκει στις λίγες εταιρίες που δεν βιάζονται να εγκαταλείψουν τα θερμικά μοτέρ. Μπορεί το 2035 να είναι η καταλυτική ημερομηνία για την Ευρώπη, πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες όμως έχουν δηλώσει επισήμως πως θα διαθέτουν αποκλειστικά ηλεκτρικά μοντέλα πολύ νωρίτερα. Η κορεατική φίρμα συνεχίζει να επενδύει τόσο στην βενζίνη όσο και στα ηλεκτρικά, θέλοντας να έχει την πληρέστερη γκάμα της αγοράς με όλες τις επιλογές κίνησης και σκοπεύοντας να λανσάρει πολλά νέα μοντέλα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στα άμεσα πλάνα της βρίσκεται πλέον το λανσάρισμα ενός μικρού αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου που θα έχει ως μεγάλο ατού, την αρκετά χαμηλή τιμή στα 20.000 ευρώ. Σε αυτό το σημείο να θυμίσουμε πως τόσο η VW όσο και η Skoda έχουν δηλώσει πως θέλουν να φέρουν επίσης ένα προσιτό καθημερινό μοντέλο σε παραπλήσια τιμή που θα φέρει την ηλεκτροκίνηση σε όλα τα στρώματα της κοινωνίας.

Ο Hofmann παραδέχτηκε ότι η ανάπτυξη ενός μικρού αυτοκινήτου – ειδικά με ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης – είναι μια δύσκολη υπόθεση λόγω του χωροταξικού περιορισμού και του στοιχήματος της καλής αυτονομίας. Βέβαια υπάρχει και δεύτερος λόγος που δεν είναι άλλος από το μικρότερο κέρδος για την εταιρία όταν η τιμή πώλησης είναι σχετικά χαμηλή, ειδικά στα ηλεκτρικά όπου το κόστος κατασκευής μπαταριών παραμένει αρκετά υψηλό.

Ο υπεύθυνος μάρκετινγκ της Hyundai στην Ευρώπη δήλωσε ότι η εταιρεία στοχεύει να κυκλοφορήσει τουλάχιστον 11 μοντέλα μηδενικών εκπομπών ρύπων πριν από το τέλος της δεκαετίας. Κατά το πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους, τα ηλεκτρικά οχήματα αντιπροσώπευαν το 16 τοις εκατό των συνολικών πωλήσεων της εταιρείας στην Ευρώπη, δείχνοντας αύξηση από το περσινό έτος. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Εάν τα ηλεκτρικά έχουν ίδια τιμή με τα βενζινοκίνητα και το δίκτυο φόρτισης είναι τόσο μεγάλο όπως τα πρατήρια υγρών καυσίμων, υπάρχει κανένας λόγος να μην επικρατήσουν τα EV; (στις φωτογραφίες απεικονίζεται το 45 EV Concept της εταιρίας).

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης