Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Το Hyundai Ioniq 5 N έκανε μία εντυπωσιακή επίδειξη των ικανοτήτων του στη φετινή διεθνή ανάβαση Pikes Peak International Hill Climb, σημειώνοντας νέα ρεκόρ στις κατηγορίες Electric Modified και Production SUV/Crossover.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Hyundai διαγωνίστηκε στην εμβληματική ανάβαση των 20 χιλιομέτρων με δύο Ioniq 5 N TA Spec (Time Attack) και ένα Ioniq 5 N προδιαγραφών παραγωγής. Όπως ήταν αναμενόμενο, τα ειδικά προετοιμασμένα μοντέλα ήταν σημαντικά ταχύτερα από την έκδοση δρόμου, αν και η τελευταία σημείωσε επίσης εντυπωσιακό χρόνο διαδρομής.

Το Ioniq 5 N TA Spec με τον οδηγό του WRC Dani Sordo στο τιμόνι, ολοκλήρωσε την ανάβαση σε 9:30.852, κατακτώντας τη νίκη στην κατηγορία exhibition και σημειώνοντας νέο ρεκόρ στην κατηγορία Electric Modified. Το δεύτερο μοντέλο TA Spec, με οδηγό τον Randy Pobst, τερμάτισε 25 δευτερόλεπτα πίσω του, με επίσημο χρόνο 9:55.551.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το μη τροποποιημένο Hyundai Ioniq 5 N παραγωγής, με πιλότο τον πρωτάρη οδηγό Ron Zaras, ολοκλήρωσε μια διαδρομή 10:49.267, καθιστώντας το το ταχύτερο ηλεκτρικό SUV/crossover παραγωγής στο Pikes Peak.

Υπήρχε επίσης ένα δεύτερο Hyundai Ioniq N stock που επρόκειτο να συμμετάσχει στην ανάβαση, αλλά ο κασκαντέρ Paul Dallenbach υπέστη τραυματισμούς κατά τη διάρκεια της προπόνησης που τον εμπόδισαν να συμμετάσχει. Παρόλα αυτά, ο Dallenbach πέτυχε πιστοποιημένο χρόνο 10:33.86 στις δοκιμές πριν από τον αγώνα, δημιουργώντας υψηλές προσδοκίες. Σημειώστε ότι το συνολικό ρεκόρ για τα SUV παραγωγής ανήκει στη Lamborghini Urus Performante, μετά από 10:32.064 που έκανε το 2022.

Μετά την ανάβαση, η Hyundai επιβεβαίωσε ότι θα λανσάρει περισσότερα “μοντέλα ειδικών προδιαγραφών”, όπως το αγωνιστικό Ioniq 5 N eN1 Cup Car και το προαναφερθέν Ioniq 5 N TA Spec, καθώς θέλει να “διευρύνει τον ορίζοντα του μηχανοκίνητου αθλητισμού EV”.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης