Ένα νέο σύστημα κλιματισμού, το οποίο ενσωματώνει τρεις καινοτόμες τεχνολογίες που καθαρίζουν τον αέρα, βελτιώνουν την ποιότητα και δημιουργούν ένα πιο ευχάριστο περιβάλλον για τους επιβάτες, δημιούργησε η Hyundai.
Οι τεχνολογίες «After-Blow», «Multi-Air Mode» και «Fine Dust Indicator», θα εισαχθούν αρχικά σε επιλεγμένα μοντέλα που θα κυκλοφορήσουν στην αγορά της Κορέας και στη συνέχεια θα εφαρμοσθούν σε όλα τα νέα αυτοκίνητα των Hyundai και Genesis παγκοσμίως.
Τεχνολογία After-Blow
Η τεχνολογία «After-Blow» διατηρεί τον εξατμιστή [evaporator] στεγνό αποτρέποντας την ανάπτυξη μούχλας στο σύστημα κλιματισμού, το οποίο μπορεί να προκαλέσει δυσάρεστη οσμή κατά τη διάρκεια των θερινών μηνών.
Όταν ο κινητήρας σβήσει το συμπύκνωμα στον εξατμιστή στραγγίζει φυσικά για περίπου 30 λεπτά, η «After-Blow» τεχνολογία ενεργοποιείται για 10 λεπτά ώστε να στεγνώσει τον εξατμιστή και να αποβάλλει δυσάρεστες οσμές. Το σύστημα κλιματισμού επιτρέπει αυτόματα την εισροή εξωτερικού αέρα κατά τη διάρκεια αυτής της διαδικασίας για να αποτρέψει την παραμονή υγρασίας.
Χρησιμοποιεί έναν έξυπνο αισθητήρα (IBS) για την παρακολούθηση της μπαταρίας και απενεργοποιεί τη λειτουργία όταν η μπαταρία βρίσκεται σε χαμηλή στάθμη, προλαμβάνοντας την όποια ανησυχία σχετικά με την αποφόρτιση της μπαταρίας. Απενεργοποιείται επίσης όταν το σύστημα κλιματισμού δεν χρησιμοποιείται για ένα ορισμένο χρονικό διάστημα ή όταν η εξωτερική θερμοκρασία είναι χαμηλή.
Τεχνολογία Multi-Air Mode
Χρησιμοποιώντας πολλαπλούς αεραγωγούς, η συγκεκριμένη τεχνολογία δημιουργεί ένα πιο ευχάριστο περιβάλλον στην καμπίνα επιβατών.
Όταν αυτή η λειτουργία είναι ενεργοποιημένη, ο αέρας διαχέεται στους νέους, εκτός από τους κανονικούς, αεραγωγούς στα καθίσματα του οδηγού και του συνοδηγού. Ο συνολικός όγκος αέρα παραμένει ο ίδιος, αλλά η διασπορά του μειώνει την άμεση επαφή με τους επιβάτες.
Αυτή η λειτουργία μπορεί να ενεργοποιηθεί και να απενεργοποιηθεί επιλέγοντας το ανάλογο πρόγραμμα οδήγησης.
Τεχνολογία Fine Dust Indicator
Η τεχνολογία «Fine Dust Indicator» καταγράφει σε πραγματικό χρόνο τον αέρα μέσα στο όχημα και παρέχει ψηφιοποιημένες πληροφορίες, επιτρέποντας στον οδηγό να διαχειρίζεται καλύτερα την ποιότητα του αέρα.
Η λυχνία διαφοροποιείται χρωματικά ανάλογα με το επίπεδο συγκέντρωσης μικροσωματιδίων μεγέθους νανοκλίμακας (PM 2.5) μέσα στο όχημα χρησιμοποιώντας ακέραιους αριθμούς και χρώματα για την καλύτερη ενημέρωση του οδηγού : Μπλε από 0 έως 15 μg / m3 (Καλό), Πράσινο από 16 έως 35 μg / m3 (Μέτριο), Πορτοκαλί από 36 έως 75 μg / m3 (Κακό) και Κόκκινο από 76 μg / m3 ή υψηλότερο (Πολύ καλό).
Το σύστημα καθαρισμού αέρα ρυθμίζει αυτόματα την ένταση του αέρα από 3 έως 8 και μεταβαίνει σε λειτουργία ανακυκλοφορίας του αέρα ενεργοποιώντας το σύστημα κλιματισμού ενώ μειώνει την υγρασία στο εσωτερικό του οχήματος. Μπορεί επίσης να χρησιμεύσει ως υπενθύμιση στον οδηγό για να αντικαταστήσει τα φίλτρα κλιματισμού.
Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος