Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Το ημερολόγιο δείχνει 1974 και η Hyundai ξεκινάει τα πρώτα σοβαρά της βήματα στην μαζική παραγωγή αυτοκινήτων με στόχο τις παγκόσμιες αγορές. Η εταιρία θέλοντας να δημιουργήσει κάτι ξεχωριστό που θα εντυπωσίαζε, ήρθε σε επαφή με τον Giorgetto Giugiaro με σκοπό το αποτέλεσμα της συνεργασίας να ήταν από τα πρώτα μοντέλα μαζικής παραγωγής.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο Giorgetto Giugiaro δέχθηκε κατευθείαν και στο χρόνο που διέθετε σχεδίασε πέντε διαφορετικά σύνολα, με ένα εκ των οποίων να είναι το Pony Coupe Concept το οποίο παρουσιάστηκε την ίδια χρονιά στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τορίνο. Μπορεί να έκλεψε αμέσως τις εντυπώσεις το συγκεκριμένο σύνολο, τελικά λόγω την παγκόσμιας οικονομικής αμφιβολίας, δεν μπήκε ποτέ στη γραμμή παραγωγής.

Επιστρέφουμε στο 2022 και ο ίδιος ο Giorgetto Giugiaro αναλαμβάνει μαζί με τον γιο του, να αναστήσουν το συγκεκριμένο concept κρατώντας τα βασικά σχεδιαστικά στοιχεία, δίνοντας όμως μοντέρνα αύρα. 
«Είμαστε απολύτως ενθουσιασμένοι που καλωσορίζουμε τον Giorgetto και τον Fabrizio στη Σεούλ για αυτή τη σπάνια περίσταση και ανυπομονούμε να συνεργαστούμε μαζί τους και την GFG Style σε αυτό το εξαιρετικό σχεδιαστικό έργο», δήλωσε ο Donckerwolke, υπεύθυνος σχεδίασης της Hyundai. «Όχι μόνο αυτό το έργο έχει ιστορική αξία, αλλά αντιπροσωπεύει επίσης μια διαπολιτισμική ανταλλαγή που θα μπορούσε να ανοίξει το δρόμο για περισσότερες συνεργασίες στο μέλλον».

Το Pony Coupe Concept του 1974 θεωρείται βασικό μέρος της κληρονομιάς της Hyundai και χαρακτηριστικό του οράματος του ιδρυτικού προέδρου Ju-Yong Chung για την εταιρεία. Ο σχεδιασμός του Pony μπορεί να γίνει ακόμα αισθητός σήμερα, έχοντας επηρεάσει άμεσα το πλήρως ηλεκτρικό Ioniq 5 και το N Vision 74 υδρογόνο-υβριδικό concept.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Σχεδίασα το Hyundai Pony όταν ήμουν ακόμη νέος σχεδιαστής στην αρχή της καριέρας μου», είπε ο Giorgetto Giugiaro. «Ένιωσα πολύ περήφανος που ήμουν υπεύθυνος για τη δημιουργία ενός οχήματος για μια εταιρεία και μια χώρα που επρόκειτο να αναλάβει μια σκληρά ανταγωνιστική παγκόσμια αγορά. Τώρα, νιώθω βαθιά τιμή που η Hyundai μου ζήτησε να το ξαναφτιάξω για τους επόμενους και ως εορτασμό της κληρονομιάς της μάρκας».
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης