Μία πρωτοποριακή διαδικτυακή πλατφόρμα, που επιτρέπει στον χρήστη να κάνει οποιαδήποτε ερώτηση για το αυτοκίνητό του μέσα από την κεντρική ιστοσελίδα, λάνσαρε στη χώρα μας η Ford.
Η πλατφόρμα «Ask Ford» είναι ουσιαστικά ένα εργαλείο αναζήτησης διαθέσιμο 24 ώρες το 24ωρο, επτά ημέρες την εβδομάδα. Μία υπηρεσία αυτόματης εξυπηρέτησης που παρέχει πληροφορίες και απαντήσεις μέσα από διάφορες βάσεις δεδομένων και αρχείων, εγχειρίδια οδηγιών χρήσης και βίντεο οδηγιών (How-to videos).
Το έξυπνο αυτό σύστημα είναι ικανό να σας καθοδηγεί σε ιστοσελίδες ή πληροφορίες εμπόρων για να βρείτε την κατάλληλη απάντηση. Στην πλατφόρμα έχουν πρόσβαση όλοι οι χρήστες μέσω της σελίδας www.ford.gr και πιο συγκεκριμένα μέσα από το εικονίδιο «Ask Ford», το οποίο εμφανίζεται στη δεξιά πλευράς της σελίδας.
«Κύριο χαρακτηριστικό της νέας υπηρεσίας είναι η ταχύτητα απόκρισης. Αφού υποβληθεί ένα ερώτημα, ένας εικονικός σύμβουλος το διαχειρίζεται άμεσα. Η καλύτερη δυνατή απάντηση θα δοθεί μέσα από πολλαπλές πηγές δεδομένων χωρίς να χρειάζεται να σπαταληθεί χρόνος σε άλλες χρονοβόρες διαδικασίες, όπως τηλεφωνήματα, ή αποστολή email. Παρ’ όλα αυτά, εξακολουθούμε να παρέχουμε και αυτές τις επιλογές στους πελάτες μας» τόνισε ο διευθυντής του τμήματος υπηρεσιών μετά την πώληση, Βασίλης Παπαναστασίου.
Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος