Μία εκπληκτική διαδρομή δίπλα στη θάλασσα, σε γραφικές βουνοπλαγιές και σε τοπία που σε καθηλώνουν. Ένα ταξίδι με αυτοκίνητο μπορεί να γίνει αξέχαστο για τον οδηγό και τους επιβάτες, αρκεί να μπορούν να βλέπουν.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τα άτομα με μειωμένη όραση και οι τυφλοί αδυνατούν να θαυμάσουν το κύμα που σκάει στα βράχια, μία επιβλητική οροσειρά ή έναν καταρράκτη μέσα στο φαράγγι. Στην προσπάθεια να τους δώσει τη χαρά να νιώσουν τη θέα και να συλλάβουν νοερά το τοπίο, η Ford εξέλιξε κάτι πρωτοποριακό.

Ένα «έξυπνο» παράθυρο, το οποίο δεν είναι απίθανο στο μέλλον να περάσει στην παραγωγή. Ονομάζεται «Feel the View» και ουσιαστικά πρόκειται για μία συσκευή που σκανάρει το τοπίο, τραβά φωτογραφίες, τις μετατρέπει σε μονόχρωμες εικόνες υψηλής αντίθεσης και στη συνέχεια τις αναπαράγει στο κρύσταλλο μέσω ειδικών LED.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αγγίζοντας το παράθυρο, διαφορετικές αποχρώσεις του γκρι παράγουν δονήσεις 255 εντάσεων, επιτρέποντας στους τυφλούς επιβάτες να αγγίζουν τη «σκηνή» και να συλλαμβάνουν νοερά το τοπίο που βρίσκεται μπροστά τους. Το «Feel The View» εμπνεύστηκαν και εξέλιξαν η Ford Ιταλίας και η GTB Roma, σε συνεργασία με την Aedo — μία start-up εταιρεία που ειδικεύεται σε συσκευές για άτομα με προβλήματα όρασης.


Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης