Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης
Η Ferrari πιστεύει ότι οι πελάτες της είναι αρκετά πλούσιοι ώστε να πληρώνουν ετήσια συνδρομή μπαταρίας 7.000 ευρώ. Με αυτό το όμορφο ποσό, οι ιδιοκτήτες θα επωφεληθούν από μια εκτεταμένη εγγύηση μπαταρίας και ενδεχομένως από μια ισχυρότερη αξία μεταπώλησης.
Πώς ακριβώς θα λειτουργήσει το νέο πρόγραμμα της Ferrari;
Σύμφωνα με ανώνυμες πηγές που γνωρίζουν τα σχέδια, η συνδρομή θα δίνει το δικαίωμα στους ιδιοκτήτες να αντικαταστήσουν την μπαταρία μετά από οκτώ χρόνια, αν έχουν στην κατοχή τους μια υβριδική Ferrari ή το πρώτο EV της που θα κάνει πρεμιέρα το επόμενο έτος. Η εκτεταμένη εγγύηση καλύπτει επίσης όλα τα ελαττώματα που σχετίζονται με την μπαταρία, παρέχοντας στους ιδιοκτήτες κάποια πρόσθετη ψυχική ηρεμία.
Όταν οι ιδιοκτήτες επιλέξουν την ετήσια συνδρομή μπαταρίας, μια δεύτερη αντικατάσταση της μπαταρίας θα προγραμματιστεί αυτόματα όταν το όχημα γιορτάσει τα 16α γενέθλιά του.
Τα νέα μοντέλα της Ferrari διαθέτουν στάνταρ τριετή εγγύηση, η οποία είναι αρκετά φτωχή αν αναλογιστεί κανείς πόσο ακριβά είναι τα μοντέλα της μάρκας. Τα υβριδικά μοντέλα έχουν επίσης τριετή εγγύηση, αλλά η μπαταρία και τα σχετικά εξαρτήματα καλύπτονται από μεγαλύτερη εγγύηση πέντε ετών. Άλλοι κατασκευαστές αυτοκινήτων προσφέρουν στα υβριδικά και τα ηλεκτρικά τους αυτοκίνητα με οκταετή εγγύηση μπαταρίας.
Σε μια περίοδο οκτώ ετών, οι ιδιοκτήτες της Ferrari θα πληρώσουν 56.000 ευρώ για τη συνδρομή της μπαταρίας ή 112.000 ευρώ για δεκαέξι χρόνια. Για τους περισσότερους από εμάς, αυτό είναι ένα τεράστιο ποσό, αλλά αν είστε κάτοχος ενός νέου μοντέλου Ferrari, είναι πιθανώς ένα μηνιάτικο.