Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Η Ferrari τα πηγαίνει καλύτερα από ποτέ, σημειώνοντας ρεκόρ πωλήσεων το 2024 και έχοντας ήδη αρκετές παραγγελίες για να είναι απασχολημένη μέχρι το 2026. Μάλιστα το πρώτο της EV λανσάρεται αργότερα φέτος, διευρύνοντας ιδανικά περαιτέρω την πελατειακή της βάση.

Πώς θα μπορούσε η εταιρία να προσελκύσει ακόμη περισσότερους αγοραστές; Με την επαναφορά του χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων, σύμφωνα με τον Gianmaria Fulgenzi, τον υπεύθυνο ανάπτυξης στο Maranello.

Μιλώντας στο αυστραλιανό περιοδικό Carsales, ο επικεφαλής ανάπτυξης προϊόντων της Ferrari απέκλεισε το ενδεχόμενο να επανέλθει το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων για ένα κανονικό μοντέλο παραγωγής. Αντ’ αυτού, θα είχε περισσότερο νόημα ως συνέχεια των αποκλειστικών αυτοκινήτων όπως η Monza SP1/SP2 και η Daytona SP3. Αυτές οι ειδικές εκδόσεις περιορισμένης παραγωγής αποτελούν μέρος της σειράς «Icona» που τοποθετείται στην κορυφή της γκάμας. Όλες είχαν αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, αλλά ένα νέο μοντέλο Icona θα μπορούσε να αντισταθεί στην τάση προσθέτοντας τρίτο πεντάλ.

Ο Fulgenzi πρόσθεσε ότι οι πλούσιοι αγοραστές ζητούν ήδη από τη Ferrari να αναβιώσει το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, το οποίο εμφανίστηκε για τελευταία φορά πριν από μια δεκαετία. Το gated shifter πέθανε όταν αποσύρθηκε η California του 2012. Δεν είναι μόνο οι υπάρχοντες πελάτες που θέλουν πίσω το τρίτο πεντάλ.

Αν μία σπάνια Ferrari με χειροκίνητο κιβώτιο πάρει το πράσινο φως για την γραμμή παραγωγής, η εταιρία θα πρέπει να περιορίσει τεχνητά τη ροπή του κινητήρα. Διαφορετικά, ο Fulgenzi ανέφερε ότι οι οδηγοί θα χρειαστούν ένα «πολύ δυνατό πόδι» για να χρησιμοποιήσουν τον βαρύ συμπλέκτη. Ως υπενθύμιση, η Monza SP1/SP2 έχει 720 Nm ροπής.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης