Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Η Porsche 912 ήταν στη γραμμή παραγωγής από το 1965 έως και το 1969 και ήταν το φθηνότερο μοντέλο της φίρμας εκείνη την εποχή, αποτελώντας τον άμεσο διάδοχο της 356. Η Porsche κατασκεύασε σχεδόν 30.000 κουπέ και περίπου 2.500 Targa κατά τη διάρκεια της πενταετούς διάρκειας της 912, αλλά δεν είναι σαφές πόσες από αυτές έχουν επιβιώσει στα 60 χρόνια που έχουν περάσει.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τότε, εξοπλιζόταν με έναν 1.600άρη τετρακύλινδρο κινητήρα περίπου 96 ίππων και ήταν η φθηνότερη επιλογή στον κατάλογο της Porsche. Η σημερινή όμως που θα δείτε κοστίζει 400.000 ευρώ, κάνοντας την αυτόματα από τις ακριβότερες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Κατασκευασμένη από την KAMM στην Ουγγαρία, αυτή η Porsche 912c διαθέτει ένα πλήρες κιτ αμαξώματος από ανθρακονήματα για να ξεφορτωθεί περισσότερα από 300 κιλά βάρους.

Πλέον, το restomod αυτό σύνολο, ζυγίζει μόλις 699 κιλά, με την κατανομή του βάρους να είναι σχεδόν 50:50.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αν τυχαίνει να έχετε μια Porsche 912 στο γκαράζ, η KAMM θα σας χρεώσει μόνο 360.000 ευρώ για την κατασκευή. Αυτό εξακολουθεί να είναι πολύ χρήμα για την “911 του φτωχού”, αλλά ο Ούγγρος ειδικός στην 911 κάνει μια πλήρη επισκευή του αυτοκινήτου. Εγκαθιστά έναν μεγαλύτερο κινητήρα 2,0 λίτρων που ανεβάζει τις στροφές στις 7.200 και διαθέτει ηλεκτρονικό ψεκασμό καυσίμου. Ο αερόψυκτος τετρακύλινδρος αποδίδει 190 ίππους, υπερδιπλασιάζοντας την αρχική απόδοση του πρωταρχικού κινητήρα των 1,6 λίτρων που κληρονόμησε από την 356 SC.

Πώς λέτε να πηγαίνει στο δρόμο, έχοντας τόσο μικρό βάρος και νέο κινητήρα; Αξίζει τόσα λεφτά;

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης