Στο πλαίσιο του λανσαρίσματος του καινούργιου hypercar, η γαλλική φίρμα προχώρησε σε μια σειρά αναβαθμίσεων στις αντιπροσωπείες, προσφέροντας στους πελάτες την τέλεια εμπειρία.

Παράλληλα, η Bugatti εγκαινίασε σε Τόκιο και Μόναχο τα πρώτα καταστήματα που φιλοξενούν συγχρόνως τις εκθέσεις και τις μπουτίκ, έχοντας ως κεντρικό πρωταγωνιστή την εντυπωσιακή Chiron. Οι ανακαινισμένες αντιπροσωπείες έχουν μοντέρνο design, με τις γραμμές και τις επιφάνειες να θυμίζουν το supersport αυτοκίνητο της μάρκας.

Κάθε κομμάτι, από τα έπιπλα στο πολυτελές σαλόνι, έως τις καρέκλες, τα γραφεία και τα φώτα, έχουν δημιουργηθεί αποκλειστικά για τη Bugatti. Οι δερμάτινες επενδύσεις και τα carbon διακοσμητικά προέρχονται από τη Chiron, παντού υπάρχουν οθόνες και iPad ώστε ο πελάτης να μπορεί να γνωρίσει την ιστορία της εταιρείας και να εξατομικεύσει το όχημα σύμφωνα με τα γούστα του.

Οι μπουτίκ είναι ανοικτές για οποιονδήποτε επιθυμεί και διαθέτει προς πώληση αξεσουάρ και είδη με το λογότυπο της εταιρείας. Στη Γερμανία αυτή τη στιγμή υπάρχουν τέσσερις αντιπροσωπείες της Bugatti, καλύπτοντας το 10% των παραγγελιών σε παγκόσμιο επίπεδο.




Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος