Του Λουκά Παπαλάμπρου

Θα παραχθεί σε μόλις 75 μονάδες, κοστίζει 1.281.999 ευρώ χωρίς τους φόρους και έχει κάνει ήδη sold out. Χαρακτηρίζεται ως ένα από τα πιο ακραία σχεδιαστικά αυτοκίνητα που έχουν κατασκευαστεί, με τις επιδόσεις να είναι καταιγιστικές.

Προορίζεται αποκλειστικά για χρήση στη πίστα και τα αεροδυναμικά βοηθήματα που φέρει είναι εμπνευσμένα από τον μηχανοκίνητο αθλητισμό και από ταινίες επιστημονικής φαντασίας.

Τη διαφορά κάνει η εντυπωσιακή πίσω πτέρυγα. Η τεράστια αυτή φτερούγα έχει σχεδιαστεί ώστε να βοηθά στη σταθερότητα του αυτοκινήτου στις υψηλές ταχύτητες. Είναι κατασκευασμένη από ανθρακονήματα, συνδυάζεται άμεσα με τον διαχύτη και όπως αναφέρει ο Esteban Palazzo, η εξέλιξή της ήταν μία πραγματική πρόκληση για τους αεροδυναμιστές της McLaren.

Παράγει περισσότερα από 1.000 κιλά κάθετης δύναμης στα 250 χλμ./ώρα και πρόκειται για το πιο σπέσιαλ και πολύπλοκο εξάρτημα της Senna GTR.

Το ακριβοθώρητο τετράτροχο της βρετανικής φίρμας, πατάει σε σφυρήλατες ζάντες 19 ιντσών με σλικ ελαστικά της Pirelli διαστάσεων 285/650 εμπρός και 325/705 πίσω, ενώ τα φρένα αποτελούνται από carbon-κεραμικούς δίσκους 390 χλστ. με αλουμινένιες monoblock δαγκάνες.

Βασίζεται σε carbon monocoque πλαίσιο Monocage III-R, εξοπλίζεται με ενσωματωμένο roll cage, ανάρτηση αγωνιστικού τύπου, αγωνιστική εξάτμιση και ενεργά αεροδυναμικά βοηθήματα. Ο οδηγός κάθεται σε αγωνιστικό μπάκετ κάθισμα με ζώνες έξι σημείων και το τιμόνι προέρχεται από τα οχήματα προδιαγραφών GT3, όπως και τα περισσότερα τμήματα της καμπίνας.

Το μόνο αξεσουάρ άνεσης που διαθέτει είναι το air condition. Τροφοδοτείται από μία αναβαθμισμένη εκδοχή του V8 4.0 twin turbo κινητήρα απόδοσης 825 ίππων και 800 Nm ροπής, που συνδυάζεται με κιβώτιο SSD 7 σχέσεων και Launch Control. Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του τρία προγράμματα λειτουργίας (Wet, Track και Race).