Οι εξουσιοδοτημένοι εκπρόσωποι των τμημάτων Service και Ανταλλακτικών από όλη την Ελλάδα, έδωσαν το παρών στην 1η Πανελλήνια Συνάντηση After Sales του Δικτύου της Citroën και ενημερώθηκαν για τη στρατηγική της εταιρίας στον τομέα του After Sales.
Η συνάντηση έγινε στην Αθήνα σε μεγάλο κεντρικό ξενοδοχείο. Εκεί οι εξουσιοδοτημένοι εκπρόσωποι ενημερώθηκαν για ότι έχει να κάνει με το μέλλον της αυτοκίνησης. Ταυτόχρονα συζήτησαν θέματα που αφορούν την ανταγωνιστικότητα των προϊόντων και των παρεχόμενων υπηρεσιών.
Σημαντικό μέρος των συζητήσεων αφιερώθηκε σε ζητήματα σχετικά με την αδιάκοπη προσπάθεια για περαιτέρω βελτίωση της ποιότητας των υπηρεσιών After Sales και των δεικτών ικανοποίησης πελάτη.
Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στην ανθρώπινη επαφή και επικοινωνία με τους πελάτες, η οποία παραμένει εξαιρετικά σημαντική, παρά την εκτεταμένη υιοθέτηση ψηφιακών μεθόδων επικοινωνίας.