Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Τα ηλεκτρικά οχήματα απλά δεν πωλούνται τόσο γρήγορα όσο είχαν σχεδιάσει οι αυτοκινητοβιομηχανίες και ως μέτρο στην έλλειψη ζήτησης, περιορίζουν την παραγωγή ενώ επανεξετάζουν τις προσπάθειες εξηλεκτρισμού τους.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Fiat είχε ανακοινώσει στα τέλη του περασμένου μήνα ότι θα διακόψει την παραγωγή του 500e στο εργοστάσιο Mirafiori της Ιταλίας μέχρι τις 5 Ιανουαρίου. Πλέον η Stellantis παράτεινε τη διακοπή λειτουργίας του εργοστασίου όπου συναρμολογεί το μικρό ηλεκτρικό όχημα μέχρι τις 20 Ιανουαρίου.

Η νέα παρατεταμένη διακοπή λειτουργίας περιλαμβάνει και τις Maserati GranTurismo και GrabCabrio που κατασκευάζει επίσης η Stellantis στο ίδιο εργοστάσιο. Ωστόσο, σύμφωνα με το δημοσίευμα του Reuters, η αυτοκινητοβιομηχανία δεν θα ξεκινήσει εκ νέου την παραγωγή αυτών των δύο μοντέλων μέχρι τις 3 Φεβρουαρίου.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο πρώην CEO, Carlos Tavares, είχε προηγουμένως κατηγορήσει το κακό μάρκετινγκ για τα δεινά της Maserati, αλλά η Stellantis έχει έκτοτε χωρίσει τους δρόμους της με τον διευθύνοντα σύμβουλο. Υπήρξαν διαφωνίες μεταξύ του Tavares και του διοικητικού συμβουλίου σχετικά με την κατεύθυνση της αυτοκινητοβιομηχανίας, γεγονός που οδήγησε στην αιφνίδια παραίτησή του στις αρχές του μήνα.

Είναι ενδιαφέρον ότι οι χαμηλές πωλήσεις EV αποτέλεσαν ευλογία για τους καταναλωτές που αναζητούν φτηνές μισθώσεις (leasing) σε διάφορες περιοχές του κόσμου. Η πτώση της ζήτησης αφήνει στους αντιπροσώπους μεγάλα αποθέματα που είναι πρόθυμοι να εκμεταλλευτούν. Χαρακτηριστικό παράδειγμα ένας αντιπρόσωπος στο Κολοράντο προσφέρει επί του παρόντος μίσθωση 0 δολαρίων το μήνα για το νέο 500e, στηριζόμενος σε γενναιόδωρα ομοσπονδιακά και πολιτειακά κίνητρα για να δώσει στους καταναλωτές εξαιρετικές προσφορές.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης