Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Η Porsche μπορεί να εργάζεται ακούραστα πάνω στην επόμενη γενιά της πλήρως ηλεκτρικής Cayenne, αλλά δεν θα παραμελήσει τις εκδόσεις με κινητήρα εσωτερικής καύσης του δημοφιλούς της μοντέλου. Εν μέσω των πρόσφατων αμφιβολιών σχετικά με ένα μέλλον μόνο με EV, η αυτοκινητοβιομηχανία επιβεβαίωσε ότι η τρέχουσα Cayenne θα παραμείνει στην πώληση παράλληλα με το νέο μοντέλο EV, προσφέροντας τρεις παραλλαγές κινητήρων – βενζινοκίνητες, υβριδικές και EV – και στην επόμενη δεκαετία.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η εταιρεία δήλωσε: «Η Porsche προχωράει ταυτόχρονα με την ανάπτυξη των ισχυρών υβριδικών μοντέλων της και των μοντέλων με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Μέχρι και μετά το 2030, το επιτυχημένο SUV θα προσφέρεται με τρεις παραλλαγές συστημάτων κίνησης παγκοσμίως».

Ο Oliver Blume, διευθύνων σύμβουλος της Porsche AG, επιβεβαίωσε ότι η τέταρτη γενιά Cayenne EV θα έρθει στα μέσα της δεκαετίας, υποσχόμενος νέα πρότυπα στην κατηγορία των ηλεκτρικών SUV. Ο Blume πρόσθεσε ότι οι πελάτες της Porsche «θα εξακολουθούν να έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν από μια ευρεία γκάμα ισχυρών και αποδοτικών μοντέλων εσωτερικής καύσης και υβριδικών μοντέλων» μέχρι και την επόμενη δεκαετία. Αυτό θα καταστεί εφικτό με την «περαιτέρω αναβάθμιση» της τρέχουσας Cayenne τρίτης γενιάς, η οποία θα παραμείνει διαθέσιμη παράλληλα με τον διάδοχό της που θα είναι αποκλειστικά EV.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αυτό σημαίνει ότι η Porsche είναι αποφασισμένη να διατηρήσει ζωντανό το twin-turbo V8 σύστημα κίνησης. Οι μηχανικοί του Zuffenhausen βελτιώνουν ήδη την απόδοση του συστήματος κίνησης εφαρμόζοντας «εκτεταμένα τεχνικά μέτρα». Αυτό θα επιτρέψει στον V8 να συμμορφωθεί με τις μελλοντικές νομοθετικές απαιτήσεις και να παραμείνει στην αγορά για περισσότερο χρόνο από ό,τι αρχικά αναμενόταν.

Παρά την ανανεωμένη προσέγγιση πολλαπλών μονοπατιών – τουλάχιστον για την Cayenne – ο διευθύνων σύμβουλος της Porsche επιμένει ότι η εταιρεία είναι «σταθερά προσηλωμένη στην ηλεκτροκίνηση». Ο Blume πρόσθεσε ότι το σχέδιό τους είναι πάνω από το 80% των πωλήσεων νέων αυτοκινήτων τους να είναι πλήρως ηλεκτροκίνητα το 2030, αν και αυτή η δήλωση συνοδεύεται από έναν αστερίσκο. Ο διευθύνων σύμβουλος σημειώνει ότι αυτό θα μπορούσε να επιτευχθεί «ανάλογα με τη ζήτηση των πελατών μας και την ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης στις περιοχές του κόσμου», δείχνοντας ότι η Porsche παρακολουθεί στενά την ευμετάβλητη αγορά.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης