Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Η Bugatti απέδειξε ότι εξακολουθεί να έχει ακόρεστη ανάγκη για ταχύτητα, όταν η W16 Mistral έγινε το ταχύτερο κάμπριο αυτοκίνητο στον κόσμο πριν λίγες μέρες. Ο διευθύνων σύμβουλος της Bugatti, Mate Rimac, δήλωσε πως έχει ήδη θέσει ακόμα πιο υψηλούς στόχους, αφήνοντας υπονοούμενα για ένα μέλλον όπου η μάρκα θα μπορούσε να σπάσει το μυθικό φράγμα των 500χλμ/ώρα. Το ερώτημα δεν είναι αν η Bugatti μπορεί να φτάσει εκεί – αλλά πότε.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μετά το ρεκόρ της W16 Mistral στην πίστα του Papenburg στη Γερμανία, η ομάδα του Top Gear έπιασε τον Rimac να συνομιλεί με τους μηχανικούς της Michelin. Όταν ρωτήθηκε, ο Rimac αποκάλυψε την περιέργειά του για τα όρια των ελαστικών κατά παραγγελία της Michelin, θέλοντας να μάθει πόσο μακριά έχει φτάσει η τεχνολογία στα ελαστικά.

Φιλόδοξο το 500 που θέλει η εταιρία, αλλά όχι απίστευτο, ειδικά αν λάβουμε υπόψη το ιστορικό της Bugatti. Η Bugatti Chiron Super Sport 300+ πέτυχε ήδη 490,48 χλμ./ώρα στο Ehra-Lessien το 2019.

Βέβαια, η μέτρηση έγινε προς μία κατεύθυνση και όχι προς τον μέσο όρο δύο κατευθύνσεων, όπως ορίζει το πρότυπο Guinness, αλλά είναι ασφαλές να πούμε ότι η Bugatti ξέρει να τρέχει γρήγορα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η ολοκαίνουργια Bugatti Tourbillon μπορεί να έχει ηλεκτρονικό κόφτη τελικής ταχύτητας στα 445χλμ./ώρα, αλλά είναι πιθανό να είναι ικανή για πολύ περισσότερα, ειδικά αν υποστεί αναβάθμιση. Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο Mate Rimac, οι πελάτες της Bugatti ξοδεύουν σήμερα κατά μέσο όρο 500.000 ευρώ  για εξατομικεύσεις ανά αυτοκίνητο, γεγονός που υποδηλώνει ότι υπάρχει μεγάλη ζήτηση που δίνει την ευκαιρία στη μάρκα να πιέζει στα όρια.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης