Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Η ιστορία και η κληρονομία είναι πολύ σημαντικές για κάθε αυτοκινητοβιομηχανία, πόσο μάλλον για μία κορυφαία, όπως η Bugatti. Η συγκεκριμένη γαλλική εταιρία κατασκευής υπεραυτοκινήτων ιδρύθηκε από τον Ettore Bugatti το 1909 και έχει δημιουργήσει μοναδικά σύνολα που κοστίζουν απίστευτα ποσά.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ένας από τους πιο φανατικούς οπαδούς και συλλέκτες της εταιρίας, είναι ο Hans Matti ο οποίος έχει στη συλλογή του απίστευτα σπάνια μοντέλα. Μερικά από αυτά, έλειπαν από τη σειρά της ίδιας της εταιρίας, η οποία προχώρησε στην επαναγορά τους και στην επιστροφή τους στα κεντρικά.

Τα ιστορικά αυτοκίνητα που επιστρέφουν στο σπίτι περιλαμβάνουν μια Bugatti Type 51, που θεωρείται από τις πιο σπάνιες στον κόσμο. Μάλιστα την οδηγούσε ο ίδιος ο Louis Chiron – το ομώνυμο του σούπερ σπορ αυτοκινήτου που όλοι γνωρίζουν. Υπάρχει επίσης μία Type 49, η οποία ήταν το προσωπικό αυτοκίνητο του ίδιου του Jean Bugatti (με τα αρχικά «JB» στις πόρτες). Ένα αξιοσημείωτα διατηρημένο Type 37A είναι μέρος της συλλογής, ενώ μία Type 35B είναι επίσης εδώ, η οποία φιλοξενεί τον αρχικό κινητήρα από την Type 51, πριν αποκτήσει έναν νέο προηγμένο κινητήρα διπλού εκκεντροφόρου.

Ο Hans Matti, ο πρώην ιδιοκτήτης αυτών των μοναδικών αυτοκινήτων, αφιέρωσε δεκαετίες στη δημιουργία αυτής της συλλογής. Περιλάμβανε τη συλλογή σχετικών πρωτότυπων φωτογραφιών, χαρακτηριστικών περιοδικών και βιβλίων. Ο Matti ήταν απρόθυμος να αφήσει την πολύτιμη συλλογή του, και ήταν κατανοητό. Η συζήτηση μεταξύ αυτού και της Bugatti συνεχίστηκε για δυόμισι χρόνια, στην οποία συμμετείχε η Caroline Bugatti, εγγονή του Ettore Bugatti.
 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης