Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

Ούτε το πιο αισιόδοξο στέλεχος του βαυαρικού ομίλου δεν περίμενε τέτοια επιτυχία. Η BMW ξεκίνησε τη χρονιά με ένα ιστορικό ρεκόρ, παρ΄ότι η πανδημία συνεχίζει να προκαλεί πολύ μεγάλα προβλήματα στην παγκόσμια αγορά.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τα SUV είναι τα πιο δημοφιλήΣυγκεκριμένα, η γερμανική φίρμα με έδρα το Μόναχο, παρέδωσε σε πελάτες ανά την υφήλιο το διάστημα Ιανουαρίου – Μαρτίου 2021, πάνω από 560.543 νέα αυτοκίνητα, καταγράφοντας αύξηση 36,2%. Η εντυπωσιακή αυτή άνοδος οφείλεται κατά κύριο λόγο στη δημοτικότητα των μοντέλων της σειράς Χ (246.068 μονάδες, +36,5%). Επίσης, πολύ καλά τα πήγε η νέα Σειρά 5 (+43,0%) και η Σειρά 3 (+43,6%).

Όσον αφορά στα εξηλεκτρισμένα μοντέλα, οι πωλήσεις υπερδιπλασιάστηκαν το πρώτο τρίμηνο. Με 70.207 παραδόσεις τόσο στα PHEV (Plug-in Hybrid) όσο και στα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα, η BMW δείχνει ότι έχει όλα τα φόντα για να φθάσει στον στόχο της, ο οποίος δεν είναι άλλος από την κυκλοφορία τουλάχιστον 1 εκατομμύριου ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων συνολικά μέχρι το τέλος της χρονιάς.

Με την iX3, η οποία λανσαρίστηκε στην Ευρώπη μόλις πριν από μερικές εβδομάδες και το i3, καθώς και την προσθήκη των iX και i4 στο άμεσο μέλλον, η μάρκα θα προσφέρει μια πολύ ισχυρή γκάμα αυτοκινήτων τεχνολογίας EV.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αξίζει να σημειώσουμε ότι, μέχρι το 2023, το BMW Group θα έχει τουλάχιστον μία αμιγώς ηλεκτρική έκδοση στο 90% περίπου των σημερινών κατηγοριών της αγοράς. Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις, το 2030, τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα, θα έχουν αναλογία τουλάχιστον 30% στις παγκόσμιες πωλήσεις.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι φόροι για τη νέα BMW M5 CS ξεπερνούν τις 100.000 ευρώ!

12 ηλεκτρικά μοντέλα από τη BMW μέχρι το 2023

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης