Του Λουκά Παπαλάμπρου
Από τον Αρκτικό Κύκλο και τους -30 βαθμούς Κελσίου στην καυτή έρημο της Νεβάδα. Στη συνέχεια στα άγρια μονοπάτια των Άλπεων και μετά στο απαιτητικό circuit του Nurburgring.
Οι μηχανικοί της βαυαρικής φίρμας δοκιμάζουν σε κάθε τερέν και κάτω από τις πιο αντίξοες συνθήκες τη νέα γενιά της Χ5, προκειμένου να διαπιστώσουν την αντοχή και την ανθεκτικότητα του πολυτελούς SUV. Οδηγούν το αυτοκίνητο στο όριο μέσα στην άμμο, το πιέζουν όσο δεν φαντάζεστε στα κακοτράχαλα μονοπάτια και το κακομεταχειρίζονται σε βαθμό λύπησης.
Στόχος τους είναι να δουν πόσο δυνατό είναι το νέο σασί, αν η ανάρτηση λειτουργεί υποδειγματικά και πώς αντιδρούν τα μηχανικά μέρη έπειτα από καταπόνηση. Η καινούργια Χ5 θέλει να αγγίξει το άριστα και για να το πετύχει αυτό, χρειάζονται θυσίες.
Πατάει στην ίδια πλατφόρμα με τη Σειρά 7 (CLAR – Cluster Architecture), έχοντας ακόμη πιο δυναμική και φρέσκια εμφάνιση. Η σχεδιαστική φιλοσοφία παραμένει ίδια, ωστόσο η επερχόμενη Χ5 είναι καλύτερη σε όλα τα σημεία. Η παγκόσμια πρεμιέρα του μοντέλου θα γίνει το καλοκαίρι, με το λανσάρισμα στην αγορά να προγραμματίζεται πριν από τα τέλη του 2018.
Ριζικά ανανεωμένο είναι το εσωτερικό, περιλαμβάνοντας ψηφιακό πίνακα οργάνων και τεράστια οθόνη αφής στην κεντρική κονσόλα με υψηλές δυνατότητες συνδεσιμότητας. Το τεχνολογικό πακέτο θα συναρπάσει τους οδηγούς, με την γκάμα των κινητήρων να αποτελείται από αναβαθμισμένα σύνολα.
Αξίζει να σημειώσουμε ότι η παραγωγή της τωρινής γενιάς της X5 θα σταματήσει τον Ιούλιο, προκειμένου το εργοστάσιο της BMW στο Spartanburg της Ν. Καρολίνας να προετοιμαστεί για τη νέα.