Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Έχοντας κλείσει ήδη μία τριετία στην αγορά, το επιβλητικό SUV της BMW δέχθηκε μία ανανέωση, όπως επιτάσσει ο άγραφος νόμος των αυτοκινητοβιομηχανιών. Το θηριώδες και επταθέσιο μοντέλο ξεχωρίζει από μακριά με τη νέα μάσκα που υιοθετεί τους ανασχεδιασμένους εισαγωγείς αέρα αλλά και τα LED φώτα που θυμίζουν αρκετά τα ηλεκτρικά οχήματα της εταιρίας. Μάλιστα προαιρετικά μπορεί να προστεθεί μέχρι και φωτιζόμενη γρίλια.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στο πίσω μέρος τα φωτιστικά σώματα συγκεντρώνουν τις μεγαλύτερες αλλαγές όπως και ο προφυλακτήρας, την ώρα που πλέον δίνεται η δυνατότητα και για τροχούς 23 ιντσών (στάνταρ είναι 20 και 21 ιντσών).

Περνώντας στο εσωτερικό, το επταθέσιο SUV υιοθετεί αρκετά στοιχεία από την iX με τον οδηγό να έχει απέναντι του ψηφιακό πίνακα οργάνων 12.3 ιντσών την ώρα που μία δεύτερη μεγαλύτερη οθόνη 14.9 ιντσών βρίσκεται στο κέντρο για το σύστημα infotainment (πλέον με λογισμικό 8ης γενιάς). Ανάμεσα τις υπόλοιπες αλλαγές ξεχωρίζει ο νέος επιλογέας ταχυτήτων αλλά και το περιστροφικό χειριστήριο του iDrive.

Η γκάμα κινητήρων διαθέτει δύο βενζινοκίνητες επιλογές και μία πετρελαιοκίνητη, όμως και οι τρείς συνδυάζονται με υβριδικό σύστημα κίνησης 48V. Στην αρχή συναντάμε την έκδοση 40i με 382 ίππους και 540 Nm ροπής από 6κυλινδρο κινητήρα, ενώ από πάνω στην λίστα έρχεται η έκδοση με τον V8 και του 532 ίππους. Στο τερέν του πετρελαίου η μοναδική επιλογή «φοράει» τον 6κύλινδρο κινητήρα απόδοσης 353 ίππων και 720 Nm ροπής. Φυσικά όλες οι επιλογές κινητήρων συνεργάζονται με 8άρι αυτόματο κιβώτιο και σύστημα τετρακίνησης xDrive.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης