Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Η εταιρία προχώρησε σε σημαντικές αλλαγές στην σχεδιαστική ομάδα της. Από την 1η Οκτωβρίου, ο Adrian van Hooydonk εξακολουθεί να είναι το μεγάλο αφεντικό, αλλά οι μελλοντικές BMW δεν θα σχεδιάζονται πλέον από τον Domagoj Dukec. Ο γεννημένος στη Φρανκφούρτη Κροάτης Dukec, ο οποίος κάποτε είπε ότι «ο καλός σχεδιασμός δεν έχει να κάνει με το όμορφο ή το άσχημο», ηγείται της σχεδιαστικής ομάδας της βασικής μάρκας από τον Απρίλιο του 2019 αλλά πλέον μετακομίζει στη Rolls-Royce, όπου θα αναλάβει τον ίδιο ρόλο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Έτσι όλες οι μελλοντικές BMW θα σχεδιάζονται από δύο άτομα. Τα μοντέλα της ανώτερης μεσαίας και πολυτελούς κατηγορίας θα είναι ευθύνη του Maximilian Missoni. Πρόκειται για τον πρώην υπεύθυνο σχεδιασμού της Polestar. Αφού πέρασε έξι χρόνια στην υπομάρκα της Volvo, του ανατέθηκε να σχεδιάσει τα μεγαλύτερα οχήματα της BMW, καθώς και τα επερχόμενα μοντέλα με την επωνυμία BMW Alpina.

Τα αυτοκίνητα μικρού έως μεσαίου μεγέθους θα σχεδιαστούν από τον Oliver Heilmer, τον επικεφαλής σχεδιασμού της Mini από το 2017. Επιπλέον, η ομάδα του θα είναι επίσης υπεύθυνη για την εμφάνιση των αυτοκινήτων M. Στη θέση του στο τιμόνι του σχεδιαστικού τμήματος της Mini θα βρίσκεται ο Holger Hampf, πρώην επικεφαλής του τμήματος Designworks.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Παράλληλα η BMW διόρισε την Claudia Braun ως επικεφαλής ενός νέου cross-brand τμήματος για τον σχεδιασμό χρωμάτων και υλικών για τις BMW, Mini και Rolls-Royce, ενώ ο Christian Bauer παραμένει επικεφαλής της ψηφιακής εμπειρίας πελατών.

Θα ήταν εύκολο για εμάς να βγάλουμε βιαστικά συμπεράσματα σχετικά με το γιατί η BMW αναδιατάσσει την ομάδα σχεδιασμού της. Αν παρακολουθείτε την εταιρεία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, γνωρίζετε τα κυρίως αρνητικά σχόλια για την εμφάνιση των αυτοκινήτων. Ωστόσο, τα στοιχεία των πωλήσεων λένε μια διαφορετική ιστορία: η BMW είχε ένα ρεκόρ το 2023, αφού παρέδωσε 2.252.793 αυτοκίνητα.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης