Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης
Η Bentley αποσύρεται από τις φιλοδοξίες της για πλήρως ηλεκτρική γκάμα, επιλέγοντας μια πιο σταδιακή μετάβαση προς τον εξηλεκτρισμό. Η πολυτελής αυτοκινητοβιομηχανία σχεδιάζει να υιοθετήσει υβριδική τεχνολογία στο μεσοδιάστημα, καθώς η ηγεσία της αναγνωρίζει ότι οι αγοραστές εξακολουθούν να έχουν προτίμηση στους κινητήρες εσωτερικής καύσης. Προφανώς, ο βρυχηθμός ενός V8 εξακολουθεί να είναι μουσική στα αυτιά της πελατείας της Bentley.
Τον Ιανουάριο του 2020, η βρετανική μάρκα διακήρυξε ότι θα πουλάει μόνο υβριδικά οχήματα plug-in ή αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα μέχρι το 2026, με σχέδια για πλήρη αφοσίωση στα ηλεκτρικά οχήματα μέχρι το 2030. Ωστόσο, υπό τη νέα ηγεσία του Frank-Steffen Walliser -ενός βετεράνου της Porsche επί 29 χρόνια και του εγκέφαλου πίσω από το υβριδικό hypercar 918 Spyder- η μάρκα επαναπροσδιορίζει την προσέγγισή της.
Σε πρόσφατη συνέντευξή του, ο Walliser παραδέχτηκε ότι η υιοθέτηση της τεχνολογίας EV ήταν πιο αργή από ό,τι περίμεναν πολλοί στον κλάδο. «Αυτό που βλέπουμε στην αγορά πολυτελείας αυτή τη στιγμή οι άνθρωποι απορρίπτουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα», δήλωσε στο Car and Driver.
Σε αντίθεση με ορισμένες άλλες μάρκες, η Bentley δεν έχει την πολυτέλεια να παράγει τόσο ηλεκτρικές όσο και βενζινοκίνητες εκδόσεις του ίδιου οχήματος που ανταγωνίζονται στην ίδια κατηγορία. Κατά συνέπεια, η εταιρεία θεωρεί τα plug-in υβριδικά ως μια βιώσιμη ενδιάμεση λύση που μπορεί να γεφυρώσει το χάσμα.
«Τα υβριδικά είναι σίγουρα κάτι που δεν είναι μόνο μια νέα τεχνολογία γεφύρωσης. Είναι μια πραγματικά καλή λύση και μπορεί να λειτουργήσει για πολλούς πελάτες, μπορεί να ικανοποιήσει τις ανάγκες τους», σημείωσε. «Ο στόχος είναι η μείωση του αποτυπώματος CO2 και είμαι απόλυτα πεπεισμένος ότι με τα συνθετικά καύσιμα και τα υβριδικά σύνολα μπορούμε να βρούμε τη χρυσή τομή».
Η Bentley είναι μία ακόμη εταιρία από τις πολλές που κάνουν στροφή μακριά από αμιγώς ηλεκτρικές γκάμες και ρίχνονται στη μάχη των υβριδικών μιας και οι πωλήσεις των αμιγώς EV δεν είναι οι αναμενόμενες.