Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, η Audi αποκάλυψε ότι ήθελε να τερματίσει νωρίτερα την παραγωγή της σειράς Q8 e-tron και να διερευνήσει επιλογές για το εργοστάσιο των Βρυξελλών, όπου κατασκευάζονται τα συγκεκριμένα SUV. Τότε, η αυτοκινητοβιομηχανία δήλωσε ότι η ζήτηση για τα μοντέλα είχε μειωθεί και ότι το εργοστάσιο είχε «μακροχρόνιες διαρθρωτικές προκλήσεις», οι οποίες περιλάμβαναν υψηλό κόστος logistics και μια διάταξη που είναι δύσκολο να αλλάξει λόγω της θέσης του κοντά στο κέντρο της πόλης.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Δεδομένων αυτών των προβλημάτων, η Audi ανακοίνωσε την πρόθεσή της να «πραγματοποιήσει αναδιάρθρωση του εργοστασίου» και σημείωσε ότι αυτό θα μπορούσε τελικά να οδηγήσει σε «παύση των εργασιών, εάν δεν βρεθεί εναλλακτική λύση». Δυστυχώς για τους εργαζόμενους, τα πράγματα δεν φαίνονται καλά.

Το AutoNews Europe επικαλείται τον Gerd Walker, Chief Operating Officer της Audi, ο οποίος δήλωσε ότι δεν έχουν βρει μια «βιώσιμη ιδέα», παρά το γεγονός ότι έχουν προσεγγιστεί από 26 υποψηφίους. Συν τοις άλλοις, το Volkswagen Group φέρεται να έχει αποφασίσει να μην κατασκευάσει άλλο όχημα στο εργοστάσιο ή να μην βρει κάποια άλλη χρήση για τις εγκαταστάσεις.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το συνδικάτο τoνίζει ότι θα μπορούσαν να χαθούν περίπου 3.000 θέσεις εργασίας, καθώς «το μόνο πράγμα που θέλουν να κάνουν είναι να κλείσουν το εργοστάσιο όσο το δυνατόν γρηγορότερα».

Παραμένει ασαφές το ποσό που επιδιώκει η Audi για την εγκατάσταση, αλλά κάποιοι πιθανότατα ελπίζουν ότι οι δασμοί στα κινεζικά EV θα μπορούσαν να ενθαρρύνουν τις αυτοκινητοβιομηχανίες για νέες επενδύσεις.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης