Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Με τον «θάνατο» του TT το 2023 και του R8 το 2024, η Audi έμεινε χωρίς σπορ αυτοκίνητο για πρώτη φορά μετά από δεκαετίες. Στην πραγματικότητα, η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία δεν πουλάει πλέον δίθυρο αυτοκίνητο. Αυτό μπορεί σύντομα να αλλάξει. Νωρίτερα αυτό το μήνα, ακούσαμε ότι το R8 πρόκειται να κάνει μια δραματική επιστροφή τα επόμενα χρόνια και τώρα η Audi εξετάζει έντονα το ενδεχόμενο ενός νέου μοντέλου εμπνευσμένου από το αρχικό TT.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Κατά τη διάρκεια μιας πρόσφατης παρουσίασης των οικονομικών αποτελεσμάτων του Volkswagen Group, το Autocar ρώτησε τον CEO της Audi, Gernot Döllner, αν η εταιρεία εξετάζει το ενδεχόμενο ενός νέου σπορ αυτοκινήτου. «Σίγουρα», είπε. «Αυτό είναι μέρος του DNA της μάρκας και πρέπει να βρούμε τον σωστό τρόπο και χρόνο, για να το εντάξουμε στη γκάμα μας». Η χρονική στιγμή είναι ιδιαίτερα δύσκολη, καθώς η Audi μόλις ανακοίνωσε ότι θα απολύσει 7.500 άτομα μέχρι το τέλος της δεκαετίας, αλλά ο Döllner δήλωσε ότι τα σπορ αυτοκίνητα αποτελούν μέρος του ευρύτερου οράματός του για το μέλλον της Audi.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Όμως, σύμφωνα με τον CEO, κανένα σπορ αυτοκίνητο της Audi δεν θα έρθει πριν η μάρκα εδραιώσει πιο σταθερά τα πόδια της με τη βασική της γκάμα. Όπως και ο υπόλοιπος όμιλος VW, η Audi έχει υποφέρει από την πιο αργή από την αναμενόμενη ζήτηση EV και τα προβλήματα ανάπτυξης λογισμικού της VW. Διαθέτει όμως μια έντονα ανανεωμένη γκάμα, με το νέο A5 να αντικαθιστά το A4, το νέο A6, ένα νέο Q5 και το ηλεκτρικό Q6 E-Tron.

Η Audi έχει καθοριστεί από τα πρωτοποριακά σπορ αυτοκίνητά της. Το αρχικό κουπέ Quattro έβαλε τη μάρκα στο χάρτη ως ηγέτη της τεχνολογίας, το TT έδειξε στον κόσμο ότι ήταν μια σχεδιαστική δύναμη και το R8 απέδειξε ότι ανήκε στους μεγάλους των σπορ αυτοκινήτων. Η Audi χρειάζεται φυσικά να πουλάει σε μεγάλους αριθμούς, όμως παράλληλα θέλει να τιμήσει την σπορ ιστορία της και να παρέχει ανάλογα μοντέλα.

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης