Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Η Audi είναι η τελευταία αυτοκινητοβιομηχανία (από τις δεκάδες) που αμφισβητεί τους υψηλούς στόχους της για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Το 2021, η εταιρία ανακοίνωσε τα σχέδιά της να γίνει αμιγώς ηλεκτρική μέχρι το 2032, δεσμευόμενη να λανσάρει το τελευταίο αυτοκίνητο με κινητήρα εσωτερικής καύσης το 2026. Τώρα, επανεξετάζει αυτούς τους στόχους, αναγνωρίζοντας ότι η μετάβαση στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα διαρκεί περισσότερο από το αναμενόμενο. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο διευθύνων σύμβουλος έκανε την αποκάλυψη κατά τη διάρκεια του συνεδρίου για τα αποτελέσματα των πωλήσεων του 2024. Πιο συγκεκριμένα, ο Gernot Döllner δήλωσε: «Το 2032 ήταν η ημερομηνία που είχαμε ανακοινώσει. Με την καθυστερημένη μετάβαση προς την ηλεκτροκίνηση, πρέπει να αξιολογήσουμε αυτές τις ημερομηνίες και τις προθεσμίες». Η Audi σκοπεύει να «ρίξει μια ματιά στη διάρκεια ζωής των κινητήρων εσωτερικής καύσης» σε όλο τον κόσμο, επειδή η μετάβαση σε μια μόνο ηλεκτρική γκάμα «θα διαρκέσει περισσότερο απ’ ό,τι είχαμε αρχικά προγραμματίσει».

Τα στοιχεία πωλήσεων για το 2024 δείχνουν ότι η ζήτηση για τα Audi EV μειώθηκε κατά 19,5% (158.343 μονάδες). Η πολυτελής μάρκα που ανήκει στον όμιλο Volkswagen κατηγορεί το δύσκολο γενικότερο περιβάλλον της αγοράς, τον σκληρότερο ανταγωνισμό και τη σημαντικά χαμηλότερη συνολική ζήτηση για πλήρως ηλεκτρικά οχήματα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Audi λέει τώρα ότι «η ευελιξία μετράει» και ετοιμάζει πολλά νέα μοντέλα που κινούνται με κινητήρες εσωτερικής καύσης, ενώ δεν εγκαταλείπει ούτε τους κινητήρες ντίζελ, έχοντας ήδη βελτιώσει τον TDI για να πληροί τους επερχόμενους κανονισμούς Euro 7. Παράλληλα υπάρχουν και αναφορές σχετικά με μια πιθανή επιστροφή του supercar R8 με ένα plug-in υβριδικό σύστημα V8 από την Lamborghini Temerario. Στο άλλο άκρο της γκάμας, η Audi θα καταργήσει σταδιακά τα A1 και Q2, οπότε τα φθηνότερα μοντέλα εσωτερικής καύσης δεν θα ανανεωθούν μετά την απόσυρση των μοντέλων της τρέχουσας γενιάς.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης