Ξεχάστε το λευκό, το μαύρο και το ασημί. Το γκρι χρώμα είναι αυτό που κυριαρχεί στη μόδα, την τεχνολογία και στο design αυτήν την εποχή.

Οι αποχρώσεις του γκρι γίνονται τάση στα αυτοκίνητα, τα σπίτια, τα ρούχα. Σύμφωνα με τους ειδικούς, το συγκεκριμένο χρώμα συνδέεται με τη λογική και τη διανόηση, με την αναζήτηση της αλήθειας, της γνώσης και της σοφίας.  

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το γκρι είναι η πιο δημοφιλής επιλογή για τους πελάτες της Ford στην Ευρώπη, αφήνοντας στη δεύτερη θέση το λευκό. Η «μπλε οβάλ» φίρμα προσφέρει οκτώ διαφορετικές αποχρώσεις του γκρι στα μοντέλα της, ενώ από τις αρχές της δεκαετίας του 1990 μέχρι σήμερα έχει παρουσιάσει περισσότερες από 50 αποχρώσεις σε όλο τον κόσμο.

Όπως ανέφερε η Julie Francis, επικεφαλής σχεδιασμού χρωμάτων και υλικών στη Ford, το γκρι είναι ένα εξαιρετικό, ανεκμετάλλευτο χρώμα, το οποίο σου δίνει τη δυνατότητα να είσαι cool και διαφορετικός στη σύγχρονη εποχή. Αυτό το καθιστά συναρπαστικό αλλά και κάτι για το οποίο οι άνθρωποι είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν κάτι παραπάνω.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αυτό που καθοδηγεί τη συγκεκριμένη τάση δεν είναι απλώς η επιθυμία να ξεχωρίζει κάποιος από το πλήθος. Η πρόσφατη πολιτική αναστάτωση, η ανασφάλεια και η αβεβαιότητα ανά τον κόσμο, είναι που μας στρέφει προς το γκρι, σύμφωνα με την ειδικό στην ψυχολογία των χρωμάτων, Karen Haller. 

Το γκρι δεν αντιπροσωπεύει μόνο το στιλ και την άνεση. Το συγκεκριμένο χρώμα είναι και πιο εγκεφαλικό, λέει η Laurie Pressman, αντιπρόεδρος του Ινστιτούτου Pantone Colour, καθότι υποδηλώνει τη σκέψη και τον στοχασμό.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος  

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης