Σε ιστορικό χαμηλό κινήθηκε η αγορά των καινούργιων αυτοκινήτων ή μάλλον επέστρεψε στο… 1988, οπότε οι ταξινομήσεις είχαν φτάσει τις 57.666 μονάδες. Για το 2012, πάντως, η αγορά «έκλεισε» στις 58.452 πωλήσεις, με το πραγματικό νούμερο λιανικής να βρίσκεται πολύ πιο κάτω, αν εξαιρέσουμε αυτοκίνητα που απευθύνονται σε εταιρείες, ενοικιαζόμενα κ.ά. Σε σύγκριση με το 2011, η πτώση ξεπέρασε το 40% αφού οι πωλήσεις πριν από έναν χρόνο είχαν φτάσει τις 97.682 μονάδες.
 
Στην πρώτη θέση βρέθηκε η Opel με 7.066 μονάδες και ακολούθησε δεύτερη η VW με 6.009, η οποία σημείωσε και τις περισσότερες πωλήσεις στη λιανική. Τρίτη ακολούθησε η Toyota με 5.744, ενώ τη δεκάδα συμπλήρωσαν οι εταιρείες Citroen (4.206), Fiat (3.311), Nissan (3.119), Ford (3.006), Skoda (2.834), Hyundai (2.618) και Peugeot (2.543). Από τις premium μάρκες, η Audi σημείωσε 1.809 πωλήσεις και ακολούθησε η Volvo (1.380), η BMW (1.328) και η Mercedes (1.262). Στις μάρκες με πολύ ακριβά μοντέλα, η Porsche πέτυχε 25 πωλήσεις, η Jaguar 3, η Aston Martin 2, ενώ μία ταξινόμηση είχε και η μάρκα Ferrari.

Επιμέλεια: Βασίλης Γ. Σαρημπαλίδης