Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Η Hyundai γνωρίζει ότι δεν θέλουν όλοι crossover και SUV, γι’ αυτό και παραμένει προσηλωμένη στην πώληση αυτοκινήτων όλων των κατηγοριών. Μιλώντας κατά την παρουσίαση του νέου Kona, ο Ευρωπαίος επικεφαλής της κορεάτικης αυτοκινητοβιομηχανίας Michael Cole, επιβεβαίωσε τα σχέδια για νέα i10, i20 και i30. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ενώ ορισμένες από τις άλλες κύριες αυτοκινητοβιομηχανίες εγκαταλείπουν σταδιακά τα μικρά και μίνι αυτοκίνητα, (όπως π.χ. Polo και Fiesta) η νοτιοκορεάτικη μάρκα θέλει να εξυπηρετήσει όσους ενδιαφέρονται για μικρά χάτσμπακ. “Σχεδιάζουμε στρατηγική για το τι έρχεται κάτω από το Kona μακροπρόθεσμα. Προς το παρόν, τα i10, i20 και i30 είναι όλα ακόμα στα πλάνα μας, ακόμη και για την επόμενη γενιά. Δεν θέλω να απομακρυνθώ από καμία ομάδα πελατών. Επομένως, πρέπει να σκεφτούμε αυτούς τους πελάτες που προτιμούν τα i10, i20, i30.”

Αναπόφευκτα, αυτά τα μοντέλα θα πρέπει να εξηλεκτριστούν σε κάποιο βαθμό για να πληρούν τους ολοένα και αυστηρότερους κανονισμούς εκπομπών ρύπων. Αργά ή γρήγορα, πρέπει να μετατραπεί ολόκληρη η γκάμα της Hyundai  σε EV για να τηρήσει την υπόσχεσή της να προσφέρει μόνο αυτοκίνητα με μηδενικές εκπομπές ρύπων στην Ευρώπη έως το 2035. Πιθανότατα όμως το hot hatch i30 N,  θα πάψει να υπάρχει στις ευρωπαϊκές αγορές λόγω των αυστηρότερων νόμων για τις εκπομπές ρύπων.

Αν και η Hyundai σκοπεύει να επιμείνει στα μικρά αυτοκίνητα προς το παρόν, το μέλλον φαίνεται απρόσμενο για την συγκεκριμένη κατηγορία αυτοκινήτων στη Γηραιά Ήπειρο. Οι κανονισμοί Euro 7 που θα έρθουν αργότερα αυτή τη δεκαετία θα προσθέσουν χιλιάδες ευρώ στη ζητούμενη τιμή ενός οχήματος, καθιστώντας το πολύ ακριβό. Κατά συνέπεια, όλο και περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες είναι πιθανό να εγκαταλείψουν τα μικρά αυτοκίνητά με κινητήρες εσωτερικής καύσης.
 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης