Επιμέλεια: Αλέξης Σφαέλος
Μέσα από 2 διαφορετικές έρευνες, η Hyundai αποδείχτηκε η πιο αγαπημένη μάρκα στην Ελλάδα, αποσπώντας τα θετικότερα συναισθήματα στο ελληνικό διαδίκτυο.
Η πρώτη έρευνα πραγματοποιήθηκε από τον ασφαλιστικό συμβουλευτικό οργανισμό Compare the Market, ο οποίος μέσω της ανάλυσης των αναδημοσιεύσεων που σχετίζονται με θετικές ή αρνητικές απόψεις για μάρκες αυτοκινήτου στα social media, η Hyundai αναδείχτηκε ως η μάρκα για την οποία οι Έλληνες μιλούν με τα πιο θετικά σχόλια.
«Στον ιδιαίτερα απαιτητικό κλάδο του αυτοκινήτου, η εμπειρία του πελάτη από τον κόσμο μίας μάρκας είναι πολυσύνθετη και μακροχρόνια. Στη Hyundai ανεβάζουμε διαρκώς τον πήχυ της θετικής εμπειρίας, κατασκευάζοντας αυτοκίνητα ασφαλή και τεχνολογικά προηγμένα, που ξεχωρίζουν για την αναγνωρισμένη αξιοπιστία και τον σχεδιασμό τους και, επιπλέον, την απολαυστική οδήγηση και τα προσφέρουμε στο ελληνικό κοινό μέσα από ένα πανελλαδικό Δίκτυο προσανατολισμένο στην ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση. Όλα αυτά είναι πηγές θετικών συναισθημάτων και ο απόηχος είναι έκδηλος.»
Ο κ. Νάσος Δέδες, Διευθυντής Marketing της Hyundai Ελλάς, δήλωσε:
«Η σημερινή καταξίωση της Hyundai στις καρδιές των Ελλήνων είναι το ωραιότερο επιστέγασμα και επιβεβαίωση της διαρκώς ανοδικής εμπορικής πορείας της Hyundai στην ελληνική αγορά. Το 2021 λανσάραμε τις «μηχανές συγκίνησης» που υπογράφουν με το γράμμα Ν τα μοντέλα υψηλών επιδόσεων της Hyundai, το εμπνευσμένο οικογενειακό Crossover BAYON, όπως και τη νέα, πλήρως εξηλεκτρισμένη γενιά του TUCSON, που βραβεύθηκε ως «Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα» το 2022. Η νέα χρονιά θα δώσει ακόμη περισσότερες αφορμές για θετικά συναισθήματα στο ελληνικό κοινό, με πρωτοποριακά μοντέλα και εμπειρίες που θα μας ενθουσιάσουν όλους».
Σχετική έρευνα: https://www.comparethemarket.com.au/car-insurance/features/the-most-and-least-loved-car-brands-on-the-internet/