Με υβριδικό σύστημα που αποδίδει πάνω από 550 ίππους, άκρως επιθετική σχεδίαση, τέλεια αεροδυναμική, οδηγοκεντρική καμπίνα και πληθώρα συστημάτων, το νέο supercar της ιαπωνικής μάρκας, ήρθε για να προκαλέσει τους φίλους των τεσσάρων τροχών.

Η Honda/Acura παρουσίασε επίσημα την έκδοση παραγωγής του νέου NSX, το οποίο θα λανσαριστεί στις αγορές τους επόμενους μήνες. Πρόκειται για ένα αυτοκίνητο υψηλών επιδόσεων, το οποίο βασίζεται στο πρωτότυπο που είχαμε δει πριν από τρία χρόνια στην έκθεση του Ντιτρόιτ.

Έχει σχεδιαστεί από το Acura Design Studio στο Torrance της Καλιφόρνια και κατασκευάζεται στο Performance Manufacturing Center στο Οχάιο. Το μήκος του είναι στα 4.470 χλστ., το πλάτος στα 1.940 χλστ. και το ύψος στα 1.215 χλστ. Το αμάξωμα είναι από αλουμίνιο, το σασί από μείγμα αλουμινίου, ατσάλι υψηλής αντοχής και carbon, η ανάρτηση επίσης από αλουμίνιο, ενώ φέρει ενεργή αεροδυναμική.

Πατά πάνω σε ελαστικά διαστάσεων 245/35 μπροστά και 295/30 πίσω, με ζάντες 19 και 20 ιντσών, αντίστοιχα. Το εσωτερικό έχει σχεδιαστεί με επίκεντρο τον οδηγό, συνδυάζοντας τις hi-tech λειτουργίες, με την εργονομία και την πρακτικότητα.

Τροφοδοτείται από ένα V6 twin-turbo κινητήρα και τρία ηλεκτρικά μοτέρ, με τη συνολική ισχύ να ξεπερνά τους 550 ίππους. Η κίνηση περνά σε όλους τους τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη 9 σχέσεων, με το νέας γενιάς υβριδικό σύστημα να ονομάζεται Sport Hybrid Super Handling All-Wheel Drive.

Ανάλογα τις συνθήκες, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε τέσσερα προγράμματα λειτουργίας (Quiet, Sport, Sport+ και Track), μεταβάλλοντας τις ρυθμίσεις του κινητήρα, του κιβωτίου, των ηλεκτρικών μοτέρ, του πλαισίου και του ήχου των εξατμίσεων. Επίσης, διαθέτει και λειτουργία launch control για καλύτερη επιτάχυνση από στάση.

Η ιαπωνική εταιρεία δεν έδωσε στη δημοσιότητα στοιχεία για τις επιδόσεις, παρά μόνο ότι μπορεί να κινηθεί αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια για κάποια χιλιόμετρα. Το νέο supercar της Honda ή Acura όπως προτιμούν στις ΗΠΑ, έχει προσελκύσει το ενδιαφέρον χιλιάδων καταναλωτών και δεν είναι τυχαίο πως έχει ήδη κάνει sold out στη Μεγάλη Βρετανία.
   

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος