Του Λουκά Παπαλάμπρου

Έπειτα από 33 χρόνια συνεχή παρουσία στην αγορά και 5,4 εκατομμύρια πωλήσεις παγκοσμίως, το supermini της ισπανικής φίρμας μπορεί να υπερηφανεύεται ότι έχει αφήσει το δικό του στίγμα στον χώρο της αυτοκίνησης.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η νέα γενιά του μοντέλου, ωστόσο, είναι η καλύτερη που έχει κατασκευαστεί ποτέ. Το καινούργιο Ibiza είναι το πρώτο αυτοκίνητο που πατά πάνω στην πλατφόρμα MQB A0 του ομίλου VW και στην οποία θα βασιστούν τα επόμενα Polo, Fabia και A1. Παρότι το μήκος του αυτοκινήτου είναι ελάχιστα μικρότερο σε σχέση με το απερχόμενο, το πλάτος έχει αυξηθεί κατά 87 χλστ. και το μεταξόνιο κατά 95 χλστ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η αισθητική του θυμίζει έντονα το Leon, έχοντας πιο αεροδυναμική και σπορτίφ σχεδίαση. Θα είναι διαθέσιμο αποκλειστικά σε πεντάθυρο αμάξωμα και στις εκδόσεις εξοπλισμού (Reference, Style, FR και XCelence), όπως ανακοινώθηκε κατά τη διάρκεια της παρουσίασης στη Βαρκελώνη. Τα βιβλία παραγγελιών των αντιπροσώπων στην Ευρώπη θα ανοίξουν τον Μάιο, με τις παραδόσεις να προγραμματίζονται για τον Ιούλιο.

Πλήρως αναβαθμισμένο είναι το εσωτερικό, ακολουθώντας τις τάσεις της εποχής. Στο κέντρο της κονσόλας βρίσκεται η οθόνη αφής 8 ιντσών του συστήματος πολυμέσων, υποστηρίζοντας Αndroid Auto, Apple Car Play, και Mirror Link. Οι άνθρωποι της Seat έχουν δώσει ιδιαίτερη προσοχή στην ποιότητα των υλικών και τη συναρμογή, με τους χώρους να είναι κορυφαίοι για την κατηγορία. Σύμφωνα με την εταιρεία, οι εμπρός επιβάτες έχουν επιπλέον χώρο κατά 24 εκατοστά και οι πίσω κατά 17 εκ. Την ίδια στιγμή, τα καθίσματα είναι πιο φαρδιά και η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ αγγίζει τα 355 λίτρα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο εξοπλισμός είναι πλήρης, περιλαμβάνοντας από τη βασική έκδοση προσαρμοζόμενο cruise control και κάμερα οπισθοπορείας. Στα FR και Xcellence συναντάμε full LED φώτα κα αντίστοιχο φωτισμό στην καμπίνα, ενώ δεν λείπει η ασύρματη φόρτιση κινητού τηλεφώνου, το ηχοσύστημα Beats 300-watt και τα συστήματα Front Assist, Traffic Jam Assist και άλλα.

Στους κινητήρες δεν υπάρχουν εκπλήξεις, με τον τρικύλινδρο 1.0 TSI απόδοσης 95 και 115 ίππων να είναι στη βάση της γκάμας. Ακολουθεί ο νέος 1.5 TSI των 150 ίππων και ο 1.6 TDI  με 80, 95 και 115 ίππους. Τα μοτέρ συνδυάζονται με μηχανικό κιβώτιο πέντε ή έξι σχέσεων και το αυτόματο DSG7.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης