Η κόντρα μεταξύ Seat και Renault για το ρεκόρ ταχύτερου γύρου για προσθιοκίνητο αυτοκίνητο παραγωγής, στην πίστα του Nurburgring, καλά κρατεί.

Δύο μόλις ημέρες μετά την ανακοίνωση του χρόνου (7λεπτά και 54.36 δευτερόλεπτα) από τη Renault, με το Megane R.S. 275 Trophy-R, η ισπανική μάρκα επανήλθε δριμύτερη, μέσω του υπεύθυνου εξέλιξης του σασί του Leon Cupra.

Ο Sven Schawe, σε δηλώσεις του, ανέφερε ότι, «η Renault πήρε πίσω το ρεκόρ στο Ring, αλλά με ένα πολύ διαφορετικό αυτοκίνητο. Εάν αφαιρέσουμε και εμείς πράγματα από το αυτοκίνητο μας, θα το ξαναπάρουμε σίγουρα, αφού η διαφορά είναι μόνο τέσσερα δευτερόλεπτα».

Ο κύριος Schawe, δεν παρέλειψε να συμπληρώσει ωστόσο, ότι, αυτός ο ανταγωνισμός με τη Renault θα συνεχιστεί μόνο αν το επιθυμεί η ίδια η εταιρεία και αν θέλει να κατασκευάσει ένα αυτοκίνητο περιορισμένης παραγωγής.
   

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος