Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος
Ένα πρωτοποριακό πρόγραμμα που θα εκτιμήσουν δεόντως οι πελάτες της αυτή την εποχή πραγματοποιεί η Peugeot στην Ελλάδα.
Λόγω της κατάστασης που έχει δημιουργηθεί με τον ιό Covid-19 και τα μέτρα περιορισμένης κυκλοφορίας που εφαρμόζει η κυβέρνηση, πολλοί αδυνατούν να μεταβούν στις αντιπροσωπείες για το service του αυτοκινήτου ή άλλες εργασίες συντήρησης που απαιτούνται.
Αναλογιζόμενη τις δυσκολίες, η Peugeot δίνει τη δυνατότητα σε όλους τους πελάτες της μάρκας ανά την Ελλάδα να πραγματοποιήσουν τη συντήρηση του οχήματός τους, χωρίς να απομακρυνθούν από τον χώρο του σπιτιού τους, εύκολα και γρήγορα.
Μέσω του site www.peugeot.gr, στην ειδικά διαμορφωμένη σελίδα «Frontida Peugeot», οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επιλέξουν τον εξουσιοδοτημένο διανομέα, να κανονίσουν άμεσα την παραλαβή του οχήματός τους από τον χώρο τους και την αντικατάστασή του με ένα όχημα εξυπηρέτησης, για όσο χρόνο θα διαρκέσει το service του δικού τους.
Η επιστροφή του αυτοκινήτου τους θα γίνει με την ίδια διαδικασία, στον χώρο των πελατών και με την τήρηση όλων των ενισχυμένων μέτρων υγιεινής που υποδεικνύει ο Διεθνής Οργανισμός Υγείας και ο κατασκευαστής στην παρούσα συγκυρία.
Η διαδικασία παραλαβής, παράδοσης και η παροχή αυτοκινήτου εξυπηρέτησης πραγματοποιείται χωρίς οικονομική επιβάρυνση.
Παράλληλα, για τους πελάτες που επιθυμούν να επισκεφθούν διά ζώσης έναν εξουσιοδοτημένο επισκευαστή, με τον ONLINE SERVICE BOOKING στον ιστότοπο της μάρκας ή τηλεφωνικά στο 210 6700008 μπορούν να εξασφαλίσουν την ταχύτερη εξυπηρέτησή τους και την αποφυγή συνωστισμού.
Επιπλέον, οι κάτοχοι των αυτοκινήτων της γαλλικής μάρκας μπορούν να ενημερωθούν για όλα τα προνομιακά προγράμματα συντήρησης οχημάτων 5ετίας και άνω στην ιστοσελίδα peugeot.gr και να επωφεληθούν από τη μοναδική υπηρεσία «Φροντίδα Peugeot».