Η επιτυχία των μοντέλων της σειράς i της BMW φαίνεται πως έχει προβληματίσει το μεγάλο της αντίπαλο, ο οποίος εξετάζει σοβαρά το ενδεχόμενο δημιουργίας ενός ανταγωνιστικού brand.
Την αποκάλυψη έκανε ο Ola Kallenius, μέλος του Δ.Σ. της Daimler AG και επικεφαλής πωλήσεων και μάρκετινγκ της Mercedes. Όπως ανέφερε, το σχέδιο για μια υπό-μάρκα που διαθέτει μόνο ηλεκτροκίνητα οχήματα βρίσκεται ήδη στο μυαλό της εταιρείας. Ωστόσο, αυτή τη στιγμή έχουν επικεντρωθεί στην εξέλιξη και στο λανσάρισμα των 10 plug-in hybrid αυτοκινήτων που θα δούμε έως το τέλος του 2017.
Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος