Μετά το τετράθυρο sedan η Fiat παρουσίασε σε παγκόσμια πρεμιέρα την πιο ελκυστική σχεδιαστικά, πεντάθυρη hatchback έκδοση του νέου Tipo και τη πρακτική, station wagon.
Η ιταλική φίρμα επιστρέφει δυναμικά στη μεσαία κατηγορία (C segment) με ένα μοντέλο που καλύπτει κάθε απαίτηση των καταναλωτών από άποψη αμαξώματος και διακρίνεται για την εξαιρετική σχέση αξίας/τιμής. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε το γεγονός, ότι, στους δύο πρώτους μήνες από την έναρξη διάθεσης του τετράθυρου Tipo οι παραγγελίες έφθασαν τις 20.000.
Τόσο το hatchback όσο και το station, θα είναι διαθέσιμα με μια αναβαθμισμένη γκάμα κινητήρων Euro 6. Τους turbodiesel 1.3 MultiJet 95 ίππων και 1.6 MultiJet με τους 120 ίππους που διατίθεται και στην έκδοση ECO και, τους βενζινοκινητήρες 1.4 16v Fire 95 HP, 1.4 T-Jet 120 HP και 1.6 110 HP. Η γκάμα ολοκληρώνεται με τον 1.4 T-Jet απόδοσης 120 ίππων διπλού καυσίμου, βενζίνης-υγραερίου. Ο 1.3 MultiJet συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο πέντε ταχυτήτων, ενώ οι λοιποί κινητήρες με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων. Επίσης, υπάρχει και η επιλογή αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων με μετατροπέα ροπής για τον κινητήρα 1.6 βενζίνης και αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη για τον 1.6 MultiJet 120 HP.
Το πεντάθυρο διακρίνεται για την ευελιξία του εσωτερικού, το μεγάλο χώρο της καμπίνας και την κορυφαία χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ (440 λίτρα). Η station έκδοση προσφέρει ακόμα μεγαλύτερους χώρους, ενσωματώνοντας καινοτόμες λύσεις για τη μεγιστοποίηση της ευελιξίας χρήσης. Ιδιαίτερα πλούσιος είναι και ο εξοπλισμός, περιλαμβάνοντας το σύστημα Uconnect™ 7” HD LIVE με έγχρωμη οθόνη αφής 7 ιντσών, Bluetooth hands-free, audio streaming, text reader, αναγνώριση φωνής, AUX και USB θύρες για σύνδεση με iPod, χειριστήρια στο τιμόνι και, κατόπιν ζήτησης, πίσω κάμερα στάθμευσης και το νέο TomTom 3D σύστημα πλοήγησης.
Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος