Πρόκειται για την ταχύτερη 911 GT3 που έχει παραχθεί ποτέ. Ένα καθαρόαιμο σπορ αυτοκίνητο, ένα απόλυτο τετράτροχο, ένα μηχάνημα που σε ανταμείβει με μια ανόθευτη οδηγική εμπειρία.

«Είναι ένα αυτοκίνητο που διεγείρει τις αισθήσεις και προσφέρει το κάτι παραπάνω στον οδηγό». Αυτά είναι ορισμένα από τα λόγια του επικεφαλής της ομάδας που εξέλιξε τη νέα Porsche GT3, του Andreas Preuninger.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

To γερμανικό sport car τροφοδοτείται από έναν 3,8 λίτρων εξακύλινδρο boxer κινητήρα που αποδίδει 475 ίππους στις 8.250 σ.α.λ., έχει τη βέλτιστη στρεπτική ακαμψία και αναλογία κιλών/ίππο που φθάνει το εντυπωσιακό νούμερο 3.

Αυτό που κάνει τη διαφορά όμως, εκτός ότι είναι η πρώτη GT3 που προσφέρεται αποκλειστικά με ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη PDK, είναι το πρωτοποριακό σύστημα ενεργητικής τετραδιεύθυνσης. Μέσω αυτού και ανάλογα με την ταχύτητα κίνησης, οι πίσω τροχοί στρίβουν προς την ίδια ή την αντίθετη κατεύθυνση με τους μπροστινούς, βελτιώνοντας έτσι τη σταθερότητα και την ευελιξία.


Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης