Παρά το γεγονός ότι οι πωλήσεις των ηλεκτρικών αυτοκινήτων δεν είναι οι αναμενόμενες, αυτοί που γνωρίζουν το… αντικείμενο συνεχίζουν να διατηρούν την άποψη ότι εκεί βρίσκεται το μέλλον. Και αυτό διότι το χαμηλό κόστος χρήσης και συντήρησης καθώς και οι μηδενικές εκπομπές ρύπων είναι τα συστατικά που αναζητεί το μεγαλύτερο ποσοστό των ιδιοκτητών.
Μάλιστα, σε συνέντευξη που παραχώρησε στο περιοδικό «Autocar» ο επικεφαλής μάρκετινγκ της Renault, Stephen Norman, ανέφερε πως οι περισσότεροι υποψήφιοι αγοραστές δεν γνωρίζουν τη νέα τεχνολογία. Αυτό σημαίνει πως τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν έχουν «περπατήσει», αφού δεν έχει γίνει με τον σωστό τρόπο η προώθησή τους. Μία λύση-πρόταση είναι να έχει τη δυνατότητα ο πελάτης να οδηγήσει ένα τέτοιο αυτοκίνητο, έτσι ώστε να καταλάβει από πρώτο χέρι τα πλεονεκτήματά του.
Επιμέλεια: Βασίλης Γ. Σαρημπαλίδης